AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #1 Skrevet 4. mai 2015 Jeg har en vannflaske som jeg går rundt og drikker av konstant. Drikker også mye vann under måltider. Blir tørst om jeg ikke drikker på en liten stund. Tipper jeg drikker rundt 3-4-5 liter om dagen. Er 163 cm høy, og 50 kg. Tips? Konsekvenser? Anonymous poster hash: 364db...dee
Utenegenart Skrevet 4. mai 2015 #2 Skrevet 4. mai 2015 Vann tar meg seg salter ut i urinen. Pass på å kompensere.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #3 Skrevet 4. mai 2015 Jeg og drikker sånn 5 liter om dagen noen ganger. Men vi spiser så enorme mengder salt at jeg ikke tror det er et problem Anonymous poster hash: 66d4a...c97
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #4 Skrevet 5. mai 2015 Å drikke for mye kan føre til ubalanse i saltene i kroppen. Urinen skal være gul, ikke klar. Om du skyller ut for mye salter fra kroppen kan det føre til nedsatt konsentrasjon og energi, hodepine og svimmelhet. Jeg drakk også alt for mye vann da jeg var "Ung og dum" og hadde lest alle disse tullete kk-artiklene om at det å pøse på med vann var Sunt. Da tutet jeg konstant av en vannflaske. At du føler tørst når du drikker så mye er hovedsaklig en psykisk greie. Jeg måtte "avvenne" meg fra å drikke så mye. Kutt ut vannflasken. Vær bevisst på hvor mye du drikker. Om du ikke trener eller svetter veldig mye er det ikke nødvendig å drikke mer enn 1,5-2 liter dagen. Husk du får i deg masse væske gjennom maten også. Jeg er veldig glad i kaffe/te, og må være streng med meg selv på hvor mye jeg har lov til å drikke, ellers blir det fort 3+ liter for dagen. Jeg merket faktisk stor forbedring i hvor sliten jeg var etter å ha kuttet ned på drikkingen. Og ikke minst er det greit å sippe å fyke på do hele tiden Veldig greit å kunne kjøpe billetter til en 3-timers kinofilm uten å ha panikk for hvordan i alle dager jeg skal greie meg uten dopause. Anonymous poster hash: 7d578...f29
Gullik Skrevet 5. mai 2015 #5 Skrevet 5. mai 2015 Tips? Anonymous poster hash: 364db...dee La oss se, du føler du drikker for mye vann, og spør om tips for å løse dette. Hmmm. Hva med å drikke mindre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå