Andi1987 Skrevet 4. mai 2015 #1 Skrevet 4. mai 2015 Hei Da jeg snart skal selge leiligheten min må jeg gjøre noen utbedringer med veggene mine da jeg for 1 år siden fikk meg valp, som dessverre gikk litt løs på diverse vegger.. Har en 2 roms hvor det må settes opp hele veien egt. Men så har jeg noen utfordringer jeg ikke helt har løsning på selv og trenger noen ideer.. får ikke gjort noe med de veggene som er der nå, så smartpanelet må legges utenpå.. Det første jeg lurer på er hvordan jeg gjør det med stikkontaktene.. Kan jeg uten mer ta av dekselet og lage hull i smartpanelet til det, sette det opp og sette dekselet utenpå? Eller må jeg da fore ut stikkontakten slik at støpselet rekker inn? da må det jo elektriker til som koster.... det andre jeg lurer på er ifht dørkarmer. Det kan se ut som jeg har gamle dørkarmer hvor det ikke bare er en list rundt, som jeg kan ta av , fore ut og sette på igjen.. ser ut som den går rundt hele dørkarmen.. fins det noen gode løsninger på det? det siste jeg lurer på er på kjøkkenet.. har plater i bakkant mellom benk og overskap, men på den ene siden går benkeplaten helt inn til veggen. det er litt foring innerst for overskap og underskap, så er kun benkeplaten her som er et problem. For å slippe å rive opp hele kjøkkenet kan jeg legge smartpanelet utenpå nåværende vegg så benkeplaten slutter "inni" veggen? Håper dere henger med på problemstillingene her og har noen gode ideer til en noe lost handywoman..
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #2 Skrevet 4. mai 2015 jeg ville spurt på byggebolig.no.Anonymous poster hash: c574a...e89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå