AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #1 Skrevet 4. mai 2015 Den er så svak, at det er ikke noe poeng i å ta bilde av den. Men det jeg lurer på. Dersom den er positiv (og ikke en skyggestrek), hvor mange dager tar det ca før den blir sterkere? Hvor fort øker HCG nivået i kroppen?Vil det være bortkastet å ta en ny test i morgen tidlig? Eller bør jeg vente til onsdag/torsdag? Anonymous poster hash: 4a74d...5a4
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #2 Skrevet 4. mai 2015 Hvis du klarer å vente i 2 dager, så anbefaler jeg det. Jeg fikk svak positiv da jeg testet, og det var svært liten forskjell dagen etter. Dagen etter der igjen var det en del tydeligere. Men mange prøvede (som jeg var) har vansker med å vente 2 dager..Anonymous poster hash: 02f59...c77
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #3 Skrevet 4. mai 2015 Hvis du klarer å vente i 2 dager, så anbefaler jeg det. Jeg fikk svak positiv da jeg testet, og det var svært liten forskjell dagen etter. Dagen etter der igjen var det en del tydeligere. Men mange prøvede (som jeg var) har vansker med å vente 2 dager..Anonymous poster hash: 02f59...c77 Jeg vet du har rett! Jeg får prøve å vente. Men det spørs om jeg klarer Anonymous poster hash: 4a74d...5a4
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #4 Skrevet 4. mai 2015 Hcg blir høyere annenhver dag, så vent i to dager Anonymous poster hash: 05c72...9e5
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #5 Skrevet 4. mai 2015 Hcg blir høyere annenhver dag, så vent i to dager Anonymous poster hash: 05c72...9e5 HCG-nivået dobles annenhver dag, men stiger fra dag til dag (og time til time) Anonymous poster hash: 95fa6...a3e 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #6 Skrevet 5. mai 2015 Jeg bestemte meg for å vente med ny test. Jeg venter mensen onsdag / torsdag. Så jeg får tidsnok svar. Men jeg tror det var en skyggestrek Anonymous poster hash: 4a74d...5a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå