Gå til innhold

Hvor ofte spiser du kjøtt?

62 stemmer

1. 1. Hvor ofte spiser du kjøtt?

• Hver dag
      21
    • 5-6 dager i uken
      12
    • 3-4 dager i uken
      7
    • 1-2 dager i uken
      9
    • Aldri
      13

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, som spørsmålet sier - hvor ofte spiser du kjøtt (dette inkluderer også fisk og sjømat)?

Anonymous poster hash: 1f1c7...782
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg stemte på 3-4 ganger i uken fordi det er så ofte vi spiser det til middag. Glemte å tenke på at jeg spiser blant annet skinke til frokost eller kveldsmat mer eller mindre hver dag.

Gjest Sukkerbit
Skrevet

siden det inkluderer fisk, har jeg stemt hver dag

Gjest Nori
Skrevet

5-6 dager i uken. Pleier å ha 1-2 vegetardager. Rødt kjøtt begrenses til maks 1 gang i uken.

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg må inkludere fisk, så må jeg si 5-6 dager pr uke

Anonymous poster hash: 036cf...25f
Skrevet

Hver dag

• Liker 1
Skrevet

Inkluderer det pålegg? I så fall er det hver dag. Hvis ikke er det 5–6 ganger i uka når fisk og annen sjømat er med i regnskapet.

Skrevet

Jeg har så å si aldri vanlig kjøtt til middag, men får det jo servert hos andre. Fisk spiser jeg derimot jevnlig, samt innmat som lever og blod.

Spiser også gjerne litt leverpostei,skinke eller fiskepålegg på knekkebrød, eller har tunfisk i salat som måltid ellers på dagen.

Dermed blir det fort kjøtt og fisk nesten hver dag.

Skrevet

Spiser skjeldent kjøtt til middag mer enn 1-2 ganger i uken, men spiser litt kjøttpålegg i perioder. Denne uken blir det masse deilig vegetarmat, og kun en kjøttmiddag på torsdag.

Gjest Gjest_Hello Kitte
Skrevet

Hver eneste dag.

Spiser en sjelden gang vegetarmåltider, men da blir det jo gjerne kjøttpålegg på andre tidspunkter den dagen

AnonymBruker
Skrevet

Tror de fleste spiser det hver dag. Å ha skinke, salami eller skinkeost på brødskiva må vel telles?

Anonymous poster hash: 4f0f2...9ea
Skrevet

Tror de fleste spiser det hver dag. Å ha skinke, salami eller skinkeost på brødskiva må vel telles?

Og makrell, tunfisk, sardiner, kaviar, reker osv. Da blir det nok bortimot hver dag for de aller fleste som ikke er vegetarianere.

Skrevet

5-6 ganger i uka.

Spiser kjøtt/fisk omtrent kun til middag (spiser litt tunfisk på boks og leverpostei av og til) og vi har bestemt at vi skal ha én vegetarisk middag i uka, men siden det stort sett er jeg som lager maten blir det gjerne to. :)

Er ingen vegeterianer, men spiser ofte vegetarisk/vegansk minus middag.

AnonymBruker
Skrevet

Og makrell, tunfisk, sardiner, kaviar, reker osv. Da blir det nok bortimot hver dag for de aller fleste som ikke er vegetarianere.

Ja, tror det er mange som ikke tenker over hva de inntar. Jeg har hatt minst en helt kjøttfri dag siden 2010, og da inkluderer det også pålegg.

Skrevet

Hver dag :) Men sjeldent til noe annet enn middag. Spiser lite brødmat med kjøttpålegg o.l.

Skrevet

jeg svarte 5-6 ganger i uka. jeg spiser bare kjøtt til middagen og det går for det meste i kylling, men jeg spiser også storfe og svinekjøtt innimellom..

Skrevet

Hvis det inkluderer fisk, blir det nok 5-6 dager.

Men middag med kjøtt (og da mener jeg kjøtt, og ikke fisk), har vi ca. 2 ganger pr. uke. Kjøttpålegg er sjeldent her i huset. Vi spiser nesten ikke brødmat med pålegg.

Skrevet

ca 1 gang i uka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...