AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #1 Skrevet 4. mai 2015 Bruker du en spesiell teknikk? Anonymous poster hash: 26c40...d6d
Shai Skrevet 4. mai 2015 #2 Skrevet 4. mai 2015 Bruker øyenbrynspenner med børste bak, så jeg tegner noen få streker helt innerst og bruker børsen til å "gni" fargen utover slik at det blir jevnt og litt lysere farge. Tegner så på spissen og avslutter med en q-tip for å fjerne ujevnheter og eventuelt andre ting
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #3 Skrevet 4. mai 2015 Bruker bare en liten angled kost og gråbrun øyenskygge.Anonymous poster hash: be0f8...16a
Stellia Skrevet 4. mai 2015 #4 Skrevet 4. mai 2015 Anastasia Brow Wiz i Taupe, Soft Brown eller Medium Brown for å definere brynene under. På selve brynene bruker jeg enten MUFE Aquabrow (favoritten), Anastasia Dipbrow Pomade eller Laura Mercier Brow Definer. Alle er kremprodukter.
grrwaffmjau Skrevet 4. mai 2015 #5 Skrevet 4. mai 2015 Tegner først med øyenbrynspenn fra HM, så fyller jeg inn med Glo Minerals sitt øyenbrynskit.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #6 Skrevet 4. mai 2015 Jeg farger de selv en gang i måneden. Daglig grer jeg dem og fyller litt inn ytterst, aldri innerst. Bruker øyebrynsgelé for å holde på formen. Får mye komplimenter for dem, tror det er lurt å la den innerste delen være i fred, da ser brynene mye mer naturlig ut. Anonymous poster hash: e8568...4d5
peppermyntete Skrevet 4. mai 2015 #7 Skrevet 4. mai 2015 Bruker blyant fra max factor tror jeg! En stund siden den har blitt brukt nå siden brynene er gjemt bak panneluggen ^^
Gjest Caress Skrevet 4. mai 2015 #8 Skrevet 4. mai 2015 Tar en sprittusj og bare drar den over øyenbrynet. Neida. Bruker en penn fra HM. Samme teknikk.
Søgni Skrevet 4. mai 2015 #9 Skrevet 4. mai 2015 Bruker en liten, skrå kost og en skygge i passende farge. Teknikk og teknikk.. Pleier å begynne på ytterste halvdel, og passer alltid på at jeg ikke har for mye farge på kosten/er for hardhendt nærmest nesen. Synes det er overraskende idiotsikkert med skygge og liten kost, det skjer nesten aldri at jeg synes det blir seende unaturlig ut.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #10 Skrevet 5. mai 2015 Jeg bruker to øyenbrynsblyanter, en mørkere for å "dra" øyenbrynet ut og gjøre de lengre og en lysere for å fylle inn mot neseroten. Bruker den lyseste fargen mer enn den mørke. Anonymous poster hash: bb97f...09f
Kira-delta Skrevet 5. mai 2015 #11 Skrevet 5. mai 2015 Har brukt anastasia brow wiz siden desember, liker hvor nøyaktig jeg kam være med den. Tegne tynne kanter og fylle inn, men den blir jo brukt opp så fort :/ Er på min tredje penn siden desember..
FantasDick Skrevet 5. mai 2015 #12 Skrevet 5. mai 2015 Bruker en skrå-kost og mørk (øye)skygge fra EM. Fylte hele brynet tidligere, men etter tips her inne om å roe ned skyggen innerst på brynene har jeg endret teknikk. Fyller fra midten av brynet og ut spissen, før jeg "drar med meg" (uten å ta på mer på kosten) resterende skygge til innerste del. Da blir det svak farge/markering hvor brynene starter og det ser litt mykere og mer naturlig ut.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #13 Skrevet 5. mai 2015 Bruker en penn til 19,- fra HM og det er det Anonymous poster hash: d73c8...192 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #14 Skrevet 5. mai 2015 Bruker en penn til 19,- fra HM og det er det Anonymous poster hash: d73c8...192 Men hvordan?Anonymous poster hash: 26c40...d6d
Kjibba Skrevet 5. mai 2015 #15 Skrevet 5. mai 2015 Teikner små striper så det likner på hår, i hårenes retning Lysare innerst. Har veldig lyse bryn så får dei farga hos frisør eller hudpleiar ein gong iblant. Eg kler ikkje for markerte bryn, så liker best denne teknikken Bruker blyant.
kjøttmeis Skrevet 5. mai 2015 #16 Skrevet 5. mai 2015 (endret) Da jeg nappet brynene mine fylte jeg dem inn med mellombrun, matt øyeskygge med en sånn "angled brush". Ble fint resultat da. Men jeg har naturlig fyldige bryn, så jeg har spart øyebrynene og nå slipper jeg å fylle dem inn, hehe. edit:skrivefeil Endret 5. mai 2015 av kjøttmeis
Gjest Gjesp Skrevet 5. mai 2015 #17 Skrevet 5. mai 2015 Jeg bruker denne fra MAC. Helt fantastisk - enkelt og greit. Den gir farge og former brynene i ett strøk. Må ha det enkelt og greit og kjempeglad da jeg ble anbefalt denne da jeg ble sminket av en profesjonell sminkør for en tid tilbake.
Gjest Bossa Nova Skrevet 5. mai 2015 #18 Skrevet 5. mai 2015 (endret) Har tenkt å prøve meg på denne teknikken når jeg finner den rette fargen. Endret 18. november 2015 av Bossa Nova Fjernet bilder.
Gjest bruker83924 Skrevet 5. mai 2015 #19 Skrevet 5. mai 2015 (endret) Før brukte jeg kun en tom mascara på brynene mine. Jeg har svarte øyenbryn. Da fikk jeg et fint og naturlig resultat,. Nå går ikke det lenger dessverre, da jeg har klart å nappe feil hår Må derfor bruke øyenbrynsskygge. Syns ikke det blir like fint som brynene mine ble før, men er tålige Det første bilde er fra når jeg kun brukte mascara, etter bilde er med brynskygge. Endret 5. mai 2015 av ElizabethTaylor
Howl Skrevet 5. mai 2015 #20 Skrevet 5. mai 2015 (endret) Bruker svart gel eyeliner på øyebrynshårene. Høres sykt ut, men jeg tegner på tynne tynne falske hårstrå for å fylle ut, i tillegg til å farge mine egne hår. Liker når man ser hårene i brynet, ikke bare fargelegger huden under. Har alltid fått høre at mine bryn ser naturlige ut. Edit: Jeg får ikke svarte bryn engang, de ser gråbrune ut og passer godt til hårfargen. Endret 5. mai 2015 av Howl 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå