Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Går du tur/jogger du i regnet? Hvorfor, hvorfor ikke?

Anonymous poster hash: 57bcc...54b
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går tur fordi jeg liker regn. Er bare meg ute stort sett og så er det mørkt

Anonymous poster hash: 7b4b0...e57

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går tur fordi jeg liker regn. Er bare meg ute stort sett og så er det mørkt

Har du med paraply?

Skrevet

Jeg går ikke tur i regnet. Hater regnvær. Gjør som en katt - holder meg under tak. ;-)

Skrevet

Jeg bor i Bergen og har hund, så jeg har ikke så mye valg. Går turer i regnet, men prøver å gå litt kortere enn når det ikke regner.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan godt jogge i regnet. Kan for så vidt også gå tur i regnet, men det er litt mindre hyggelig.

Anonymous poster hash: d837b...d22
AnonymBruker
Skrevet

Liker godt å gå tur i regnet. Uten paraply, for ordens skyld, med paraply blir det bare en vanlig tur som er mer upraktisk enn vanligi.

Jeg liker det ikke når det plutselig begynner å regne mens jeg er ute. Da har jeg gjerne planer om å gjøre noe der det er fint å slippe å være dyvåt, så da er det egentlig bare iriterende. Men hvis jeg går ut nettopp for å gå i regnet, ikke fordi regnet er en irriterende greie på veien, synes jeg det er behagelig. Jeg bor sentralt i Oslo, så det er også en bonus at det er færre folk ute hvis det er mørkt og vått. Fint med en avveksling.

Anonymous poster hash: 5f1c4...b10
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Liker godt å gå tur i regnet. Uten paraply, for ordens skyld, med paraply blir det bare en vanlig tur som er mer upraktisk enn vanligi.

Jeg liker det ikke når det plutselig begynner å regne mens jeg er ute. Da har jeg gjerne planer om å gjøre noe der det er fint å slippe å være dyvåt, så da er det egentlig bare iriterende. Men hvis jeg går ut nettopp for å gå i regnet, ikke fordi regnet er en irriterende greie på veien, synes jeg det er behagelig. Jeg bor sentralt i Oslo, så det er også en bonus at det er færre folk ute hvis det er mørkt og vått. Fint med en avveksling.

Jeg bor også sentralt i Oslo, og det regner ganske mye nå. Vurderer derfor om jeg skal gå tur, men hvis jeg gjør som deg, gå tur uten paraply, tror du ikke det blir lett en forkjølelse da :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor også sentralt i Oslo, og det regner ganske mye nå. Vurderer derfor om jeg skal gå tur, men hvis jeg gjør som deg, gå tur uten paraply, tror du ikke det blir lett en forkjølelse da :fnise:

Var slikt en hørte når en var barn, man blir ikke forkjølet av å gå en tur i regn. Deilig å komme hjem til dusjen og få på tørre klær :)

Anonymous poster hash: 2193d...01e

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke vært ordentlig forkjølet på år og dag, selv om jeg er så dum at jeg gjerne spaserer til Slottsparken, St. Hanshaugen eller noe sånt og tilbake i regnvær. Det går bra med meg, i hvert fall, ikke opplevd å bli dårlig et par dager etterpå. Forkjølelse har ikke egentlig noe med det å gjøre, utover at man er mer utsatt for viruset hvis man først blir kald, selv om de fleste (særlig ens egen mor) nok føler det annerledes :)

Høres sikkert helt meningsløst ut å velge å gå ut i regn uten paraply, men det er bare noe jeg alltid har likt. Jeg blir jo tørr igjen.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

ELSKER regn :) Skulle vel egentlig bodd i Bergen :fnise:

Går gjerne turer i regnet, med vanntett jakke, uten paraply. Hunden derimot, er ikke så glad i regn

Anonymous poster hash: 9c49a...5b3
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg går gjerne tur i regnet. Har godt regntøy, for vi er glade i fjellturer og skogsturer her i huset. Paraply gjør det knotete.

• Nyttig 1
Skrevet

Gjerne, det er egentlig veldig behagelig.

Når jeg jogger, er det deilig med naturlig avkjøling, når jeg går foretrekker jeg å kle meg så jeg holder meg passe varm.

De gangene jeg står over på grunn av regn, er det fordi det er ca 0 grader, eller veldig mye vind.

Skrevet

Når jeg hadde hund gikk jeg i all slags vær som var der jeg bodde, men nå er jeg helst inne.

Skrevet

Elsker å jogge og gå i regn, får ett ekstra kick

Skrevet

Elsker å gå i regnet når jeg bestemmer meg for å gjøre det. Noen ganger passer det bedre med humøret og den lange dusjen etterpå.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, går gjerne tur i regnet, har hund da så jeg har ikke noe valg, men tar på meg regntøy og trasker ut. Noen ganger er det ikke noe særlig, mens andre ganger er det bare herlig å være ute i regnet og går da lengre tur enn vanlig :)

Anonymous poster hash: c4569...8be
Skrevet

Ja absolutt. Like vanlig å se meg på tur i regn som i sol. Går helst på fjellet og i skogen, da synes jeg det ser litt små teit ut med folk som går med paraply og går aldri med det selv da det blir veldig knotete, men med skikkelige klær kan jeg være ute i mange timer. Selvsagt er det dager da det er mer gøy/behagelig ja rett og slett deilig enn andre dager, men når en bor i Bergen kunne jeg så og si aldri gå på tur vist det bare skulle skje i oppholdsvær.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Går du tur/jogger du i regnet? Hvorfor, hvorfor ikke?

Ja fordi jeg både a) elsker regn, og derfor har sørget for å b) skaffe meg skikkelig regntøy.

Anonymous poster hash: d466f...07a

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...