AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #1 Skrevet 4. mai 2015 Når den siste av mine forelder døde arvet jeg en del malerier. Jeg har ikke plass til alle maleriene, og vil selge noen på grunn av plassmangel. Har prøvd å dytte noen av maleriene over på barna, men de er ikke interessert. Jeg tenkte at jeg skulle selge tre litografier av Nupen. Noen som kan fortelle meg hvor det er greit å selge dem (tenker på et nettsted), eller bruker folk Finn.no? Ser nemlig at det ligger flere Nupen til salgs der. Anonymous poster hash: 0b5bb...a71
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #2 Skrevet 4. mai 2015 Så selg Nupen på Finn. Anonymous poster hash: b0a2c...5df
Gjest Sunhands Skrevet 4. mai 2015 #3 Skrevet 4. mai 2015 (endret) Hva annet er det du har? Jeg ville beholdt bildene av ham, han er en typisk kunstner der verdien bare kommer til å stige. Ps: du kan jo forsøke å legge dem ut på Finn.no til høystbydende over en bestemt pris. Og om du ikke får den prisen kan du heller levere dem hos Blomqvist. Jeg mener de tar en del, muligens 40 %? Jeg leverte nylig inn noe hos Christiania auktionsforretning, jeg tror kanskje ikke de tar like mye? Andre her som vet kanskje? Endret 4. mai 2015 av Sunhands
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #4 Skrevet 4. mai 2015 Snakk om... Du er ikke blitt foreldreløs enda, og planlegger å selge malerier. Det syntes jeg faktisk er stygt. Det finnes forøvrig mange bra nettsider for kunstsalg, det er opp til deg hvor mye du vil legge i et salg. Anonymous poster hash: 2d14a...f18 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #5 Skrevet 4. mai 2015 Hva annet er det du har? Jeg ville beholdt bildene av ham, han er en typisk kunstner der verdien bare kommer til å stige. Ps: du kan jo forsøke å legge dem ut på Finn.no til høystbydende over en bestemt pris. Og om du ikke får den prisen kan du heller levere dem hos Blomqvist. Jeg mener de tar en del, muligens 40 %? Jeg leverte nylig inn noe hos Christiania auktionsforretning, jeg tror kanskje ikke de tar like mye? Andre her som vet kanskje? Takk . Jeg har flere Nupen, Eva Langaas, Melgaard og et par andre. Har plassmangel. Snakk om... Du er ikke blitt foreldreløs enda, og planlegger å selge malerier. Det syntes jeg faktisk er stygt. Det finnes forøvrig mange bra nettsider for kunstsalg, det er opp til deg hvor mye du vil legge i et salg. Anonymous poster hash: 2d14a...f18 Gud, lever mine foreldre? Hvor er de. Meg bekjent døde den siste av mine forelder for 14 år siden, men du vet kanskje noe ikke jeg vet? Anonymous poster hash: 0b5bb...a71 4
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #6 Skrevet 4. mai 2015 Takk . Jeg har flere Nupen, Eva Langaas, Melgaard og et par andre. Har plassmangel. Gud, lever mine foreldre? Hvor er de. Meg bekjent døde den siste av mine forelder for 14 år siden, men du vet kanskje noe ikke jeg vet?Anonymous poster hash: 0b5bb...a71 Du åpner åpningsinnlegget ditt med ordet "når". Ikke så merkelig at noen leser feil når du skriver feil, eller? Anonymous poster hash: cc409...972
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #7 Skrevet 4. mai 2015 Du åpner åpningsinnlegget ditt med ordet "når". Ikke så merkelig at noen leser feil når du skriver feil, eller?Anonymous poster hash: cc409...972 Ble visst litt dialekt det og det beklager jeg Anonymous poster hash: 0b5bb...a71
Gjest Sunhands Skrevet 4. mai 2015 #8 Skrevet 4. mai 2015 Takk . Jeg har flere Nupen, Eva Langaas, Melgaard og et par andre. Har plassmangel. Gud, lever mine foreldre? Hvor er de. Meg bekjent døde den siste av mine forelder for 14 år siden, men du vet kanskje noe ikke jeg vet?Anonymous poster hash: 0b5bb...a71 Ok, kjenner til det der med en kunstgal far.. Har som sagt akkurat levert inn et bilde, kan sjekke hva de tar der. Hvis man sier 12.000 for et lito av Nupen og at de tar 40%, så kan du legge dem ut for hbo 12.000-4500=7500. Får du ikke den prisen, selger du dem via auksjonshus. (Ps: ta tallene med en klype salt, jeg husker som sagt ikke hvor mye de tar, er ikke så god på hoderegning og vet heller ikke hvor mye litoene hans er verdt ) Har jo litt å si med opplag og sånt, men det vet du sikkert.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #9 Skrevet 4. mai 2015 Du åpner åpningsinnlegget ditt med ordet "når". Ikke så merkelig at noen leser feil når du skriver feil, eller?Anonymous poster hash: cc409...972 Når DEN SISTE av mine foreldre. Herligfred. Skjerp deg. Jeg ville forsøkt på Finn forøvrig. Anonymous poster hash: 03cca...35b
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #10 Skrevet 4. mai 2015 Når DEN SISTE av mine foreldre. Herligfred. Skjerp deg.Anonymous poster hash: 03cca...35b Hva vil du frem til? Anonymous poster hash: cc409...972
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #11 Skrevet 5. mai 2015 Litografier av nupen er ikke verdt noe særlig. Malerier derimot kan du få litt forAnonymous poster hash: a8d10...9a9
Gjest Sunhands Skrevet 5. mai 2015 #12 Skrevet 5. mai 2015 Litografier av nupen er ikke verdt noe særlig. Malerier derimot kan du få litt forAnonymous poster hash: a8d10...9a9 Det kommer vel an på øyet som ser. Ser ut til at de ligger ute for mellom 10000-13000, så om man har tre stykker er jo det litt for manges lommebok.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #13 Skrevet 7. mai 2015 Det kommer vel an på øyet som ser. Ser ut til at de ligger ute for mellom 10000-13000, så om man har tre stykker er jo det litt for manges lommebok. Selvom de ligger ute til det betyr det ikke at de går for det, eller at de er verdt det. Hvis du ser på finn.no ser du nok mer hva folk ønsker å få...Anonymous poster hash: a8d10...9a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå