Gå til innhold

Hersonnissos på Kreta

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei,

Reiser til Hersonnissos i begynnelsen av august. Noen som kan komme med tips og erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper du er i den alderen at du reiser med venner, og at dere liker høy partyfaktor, og festing....og at dere ikke er en barnefamilie, eller et kjærestepar som vil ha en stille og romantisk ferie...

Hersonnisos har et jævlig høyt partytempo, det er et sabla trøkk langs strandpromenaden, til langt på natt...

Håper du ikke har hotell like i nærheten, hvis du vil sove litt tidlig en kveld...

Strendene der er ikke så bra, trange, og med grov, løs grus...men hvis man drar til Stalis/Malia, så finner man fine sandstrender.

Det var mine tips...god tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei,

har de samme oppfatninger som Geir...desverre,men god tur alikevel.

Lei bil/moped og kom dere vekk.

Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kom akkurat tilbake fra en uke paa Hersonnisos, det var faktisk bryllupsreise og jeg synes stedet var bra jeg!

Vi bodde paa Creta Maris, et veldig fint hotell i utkanten av byen. Hadde hort at det var et ungdoms sted for vi reiste, men valgte det pga av hotellet. Uansett det var mange restauranter og velge mellom langs strandkanten, smaa butikker. Og masse aktiviteter paa stranda, sto bl.a paa vannski etc.

Vi leide tro sykler en dag og syklet langs kysten til malia, leie av sykler er aa anbefale, men jeg syntes ikke at "The famous Beach" I Malia svarte til forventningene.

Leide ogsaa bil og kjorte rundt, noe som gav meg oppfatningen at Hersonnisos var absolutt like bra som mange andre steder.

GOD TUR!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...