Gå til innhold

Når familien mobber

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har blitt/blir mobbet av ett eller flere familiemedlemmer som vil fortelle sin historie?

Anonymous poster hash: 3e8fa...f60

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan gjøre det etterpå når jeg sitter bak en pc :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan gjøre det etterpå når jeg sitter bak en pc :)

Fint :)

Skrevet
Okei.. Where to begin!
Først vil jeg si at det ikke er så ille, i det minste. jeg mener det kunne vært mye verre, men det går fortsatt under den katogorien og bli mobbet.
Fra jeg var liten av til sånn sjuende klasse på barneskolen ble jeg riset veldig brutalt av foreldrene mine hvis jeg gjorde noe dem ikke likte. Dette kom frem til barnevernet og så ble det slutt på dette. men barnevernet var ikke ferdig med meg og ga meg fortsatt masse stress pga noe jeg ikke helt husker. Var hvertfall et eller annet galt med meg da. men dette er ikke helt poenget da. Etter at det ble slutt med "vold" så begynte jeg å legge merke til hvor mye dritt moren min egentlig slengt til meg. Jeg har blitt kalt hore, feit, hun har mobbet meg fordi jeg har angst og sagt det er min feil hun fikk hjerteinfart for noen år tilbake. Kvelt meg fordi jeg ikke ville ta smertestillende. Kastet ting etter meg som tallerkner, glass, osvosv.
Det er min mor da.. Så har vi broren min som alltid har mobbet meg fordi jeg er litt på den store kanten, fått vennene hans til å mobbe meg og kvelt meg under en dyne, løpt etter meg med kvin å ropt at han skulle drepe meg og sto å hakket med kvinen i døren mens jeg prøvde for harde livet å holde igjen sånn at han ikke greide å åpne døren. Når jeg fortalte dette videre til foreldrene mine og viste dem merket etter kniven i døren så gjorde dem ingenting.
Når det kommer til faren min så er han grei så lenge mor ikke er tilstedet ellers så gjør han ikke noe spesielt.
Så har vi Mormor, som ikke var noe glad i jenter og jeg som er den eneste jenta i familien (av oss som var små) fikk da ikke noe spesielt mer enn kjeft og hun brydde seg rett og slett ikke om meg. Guttene i familien fikk all oppmerksomhet.
Samme gjelder onkelen min, de 22 årene jeg har levd har jeg aldri hatt en samtale med onkelen min, SERIØST.. Det har vært hei og hade hvis vi har hatt dem på besøk, eller vi var hos dem.
Jeg trur det oppsummerer det jeg husker akkurat nå.
Vet det kanskje ikke er så ille som det kunne ha vært.
AnonymBruker
Skrevet

Det høres grusomt ut!!!! Klem til deg :(

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...