Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

tror dere naboen(de som dere deler hus med) hører dere når dere har sex?

bryr dere dere?

prøver dere og være stille eller bare "hyle" så mye dere vil?

*litt nyskjerrig på hva andre synes*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA, de har nokk hørt oss.

Nei, vi bryr oss ikke.

Hører jeg naboen utenfor, så demper vi oss.

Nå "hyler"vi ikke så høyt da (tror jrg)

Gjest GreenSky
Skrevet

Hehe, i kollektivet hvor jeg bor er det så lytt at joda, vi vet når de andre har hatt sex. Og det legger nok en demper på utfoldelsen, ja.

Skrevet

Det er nok ikke så lytt her..det er faktisk veldig langt til naboene. Så her hyler vi så mye som vi gidder.

Men der vi bodde før hadde vi alle naboene formelig oppå vårt hus, så de hørte oss nok. Men skal man være så forsiktig at ingen hører noe, så forvinner jo noe av impulsiviteten.

Gjest Anonymous
Skrevet

I hagen eller på terrassen er vi nok litt stillere enn ellers, i hvert fall frem til finalen nærmer seg...

Ellers bor vi såpass usjenert at verken syn eller lyd bør plage andre. Tror vi, da...

:sjarmor:

Skrevet

Min tidligere nabo (bodde under meg), hadde med seg en mann hjem hver helg etter å ha vært på byen. Ble faktisk drittlei av å ligge å høre på!!! Måtte til slutt si ifra at "det er faktisk veldig lytt her..."

Skrevet
Min tidligere nabo (bodde under meg)' date= hadde med seg en mann hjem hver helg etter å ha vært på byen. Ble faktisk drittlei av å ligge å høre på!!! Måtte til slutt si ifra at "det er faktisk veldig lytt her..."

haha..vi venter på den beskjeden snart vi også..det er kjempe lytt hos oss..vi kan faktisk høre samtalene til hun som bor oppforbi oss :roll:

hun er enslig så det er ganske stille ellers men når hun snakker i tlf. eller har gjester en gang i blandt..

jeg er sikker på at hun kan høre alt vi sier og gjør..

men hva kan vi gjøre med det?

i dont care!

Gjest den-du-veit
Skrevet

Jeg synes faktisk det er ganske avtennende, med en partner som hyler og bærer seg. "God-lyder" og stønning er opphissende, men hyling: NEI!

Skrevet
Jeg synes faktisk det er ganske avtennende' date=' med en partner som hyler og bærer seg. "God-lyder" og stønning er opphissende, men hyling: NEI![/quote']

ja og da mente jeg og hyle også da!!

at begge hyler som noen stukne griser, helst??? :wink:

ja for all del!ta alt bokstavlig! :wink:

Skrevet
ja for all del!ta alt bokstavlig! :wink:

Uten ! mellom de to ordene dine ble setningen litt annerledes... :ler:

Skrevet

Jeg er ganske så sikker på at naboene har hørt oss opptil flere ganger, siden vinduet som regel er åpent. men jeg kan ikke si jeg bryr meg så veldig :D

Skrevet

Er helt sikker på at naboen hører oss, men bryr vi oss? Nei!

Har ikke fått noen klager enda :wink:

Skrevet

Heldigvis er det laaangt til neste nabo her, så problemstillingen er sånn sett uaktuell.

Men har jo vært i situasjoner der sjansen har vært til stede for at noen kan høre oss, og da er vi nok litt roligere enn ellers ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...