Gelica Skrevet 4. mai 2015 #1 Skrevet 4. mai 2015 Grunnen til at jeg ute etter styrkeprogram med egen kroppsvekt er for at dette er noe jeg skal gjøre hjemme og ikke på treningsstudio. Er det noen som kan anbefale et program som kan lastes ned, evt. noe på youtube e.l. Er ikke så farlig om jeg ikke går ned i vekt, men jeg vil ned i cm og stramme opp kroppen. Er jo da mage, rumpe, lår og overarmer som trenger litt fokus her. Takker for alle råd og tips.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #3 Skrevet 4. mai 2015 Styrketrening i seg selv brenner ikke stort med kalorier, men økt muskelmasse gir økt hvileforbrenning, Anonymous poster hash: ee1b6...257
Gelica Skrevet 4. mai 2015 Forfatter #4 Skrevet 4. mai 2015 Styrketrening i seg selv brenner ikke stort med kalorier, men økt muskelmasse gir økt hvileforbrenning, Anonymous poster hash: ee1b6...257 Tenkte å varme opp med 30-40 min rask gange foran hver styrkeøkt. Vet ikke om det hjelper stort mer. Har lest at det er styrketrening som brenner mest fett.... Hvilken trening strammer opp og brenner mest fett?
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #5 Skrevet 4. mai 2015 Jeg har fulgt disse treningsprogrammene med bra resultater Har ikke fulgt de slavisk, for det er egentlig lagt opp til at man skal trene 5-6 dager i uken.. Jeg har tatt 3-4 økter i uka og føler det er mer enn nok Det er en kombinasjon av kondisjon og styrke med egen kroppsvekt. Kan evt. bare plukke ut programmene med styrke Beachbody - T25 (25 min-økter) Beachbody - Insanity Max 30 (litt tøffere 30 min-økter) Beachbody - Insanity (45-55 min-økter) Kan lastes ned via ulike torrent-sider Anonymous poster hash: 8b41a...863
Gelica Skrevet 5. mai 2015 Forfatter #6 Skrevet 5. mai 2015 Takker for tips, dette skal sjekkes ut. Noen som har fulgt andre treningsopplegg på nettet. F.eks Tabata, Jillian Michals e.l. med gode resultater?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå