AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #1 Skrevet 4. mai 2015 Det er et begrep jeg har hørt mange mennesker bruke om mat for eksempel fra fastfoodkjeder eller annen mat som regnes som usunn; "det er drittmat". Men er det egentlig drittmat? Hvordan er hygienen generelt sett på utesteder? Jeg har aldri sett ansatte på McDonalds klø seg i rassen for så å klå på hamburgere! Hvor kommer dritten fra? Det er i mange tilfeller kjøtt, salat, brød og en eller annen saus. Er det dritt bare fordi man ikke har laget det selv? Er ikke det litt selvskrytende da? Jada, det smaker kanskje ikke allverden av maten fra verken McDonalds eller Burger King, det er kanskje litt vassent og en litt svampete konsistens, men er det dritt? Det står sikkert noe interessant om næringsinnholdet i en burger fra et av stedene. Eller en baguett fra Subway. Men det er vel ikke så dårlig at det ikke er som mat å regne, at det er på linje med dritt?Anonymous poster hash: cd28a...aa2
Tezoth Skrevet 4. mai 2015 #2 Skrevet 4. mai 2015 Hehe, ganske bra innlegg dette. Har aldri tenkt på det sånn før. Selv kaller jeg det crappy mat, men det går litt under det samme xD
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #3 Skrevet 4. mai 2015 Næh, hygienen er nok som regel bra på de store kjedene. Smaken er jo ikke direkte spennende, og det er usunt å spise sånn mat ofte, men ingen grunn til å slenge rundt med nedsettende kallenavn. Drittmat er særdeles upresist. Åreforkalkningsmat hadde vært mer passende. Anonymous poster hash: 416c5...f75
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #4 Skrevet 4. mai 2015 Næh, hygienen er nok som regel bra på de store kjedene. Smaken er jo ikke direkte spennende, og det er usunt å spise sånn mat ofte, men ingen grunn til å slenge rundt med nedsettende kallenavn. Drittmat er særdeles upresist. Åreforkalkningsmat hadde vært mer passende. Anonymous poster hash: 416c5...f75 Åreforkalkningsmat er såpass nyskapende at fastfoodkjedene sikkert kunne brukt det som slagord og fått flere kunder. "Kult, jeg vil prøve årefokalkningsmat! Nyskapende esse!"Anonymous poster hash: cd28a...aa2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #5 Skrevet 4. mai 2015 He He, det er ikke drittmat fordi det bokstavlig talt ikke er bæsj i det. Skjønner, he he, morsomt! Anonymous poster hash: bcf72...292
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #6 Skrevet 4. mai 2015 He He, det er ikke drittmat fordi det bokstavlig talt ikke er bæsj i det. Skjønner, he he, morsomt! Anonymous poster hash: bcf72...292 He he. Kanskje du skal gå grunnskolen om igjen så du skjønner det grunnleggende med å analysere et innlegg, heheAnonymous poster hash: cd28a...aa2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå