AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #1 Skrevet 4. mai 2015 Jeg har lagt på meg noen "kose-kg" det siste året... Er ikke overvektig, men veier mer enn jeg er vant med og komfortabel med. Det meste har lagt seg rundt mage - typisk - og vil gjerne ha det vekk. Men usikker på om dette er bra når vi prøver? Veier 61-62 kg og er 172 høy, så absolutt normalvektig, det bare ser ikke pent ut på meg. Tenker ned til 58, så er ikke så mye om å gjøre. Men kan det redusere sjansene til å bli gravid? Anonymous poster hash: adaaa...1c4
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #2 Skrevet 4. mai 2015 Jeg er 170 cm, 63 kg og skal ned til 60. Tviler sterkt på at såpass liten nedgang skal hindre meg i å bli gravid. Har prøvd i 4 mnd. uten å bli gravid, så har god tid til å slanke meg mens jeg ikke er gravid. Kommer kanskje til å tenke annerledes når jeg faktisk blir gravid. Anonymous poster hash: f5574...000
Vanillalilla Skrevet 4. mai 2015 #3 Skrevet 4. mai 2015 Jeg holder også på å slanke meg litt. Men så lenge det bare er snakk om 3 - 6 kg ved å spise sunnere + trene litt mer så tror jeg heller det er positivt enn negativt :-)
Gjest crem Skrevet 4. mai 2015 #4 Skrevet 4. mai 2015 jeg holder også på å slanke meg, men her er det ikke snakk om 3-4 kg, men mer 30-40 kg.. men sunt kosthold og regelmessig mosjon har ikke noe å si på om du ikke blir gravid, heller motsatt, at det er bra med sunt kosthold og mosjon når man prøver å bli gravid
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #5 Skrevet 5. mai 2015 Tenkte selv at jeg skulle slanke meg, skulle begynne etter sommeren i fjor. Men når prøving begynte følte jeg ikke for å trene, tilfelle jeg "trente" bort egget! vet det høre helt dumt ut nå, men turte ikke løpe for jeg var redd for at egget skulle "slippe" å ikke feste seg men nå sitter jeg her 10 mnd senere å angrer som F på at jeg ikke begynte! trodde jo hver mnd at jeg var gravid å da ikke trente , så mitt råd er bare å begynne å trene å spise sunt, det skader jo ikke! som jeg har skjønt i etterkant Anonymous poster hash: 80542...072
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå