Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Eiss
Skrevet

Asså.. Fant en løpebille på badet.. Hvordan i huleste kan en løpebille komme seg inn? Greia er at en annen fant en løpebille forrige dagen og. De er så ekle og hysteriske, får helt fnatt. Fant frem glass og papir og skulle ta den ut, men nå finner jeg den ikke. Fysj

Men hvordan kommer løpebiller seg inn? De kan vel ikke klatre?

Skrevet

Er du sikker på at det ikke er kakelakk?

Det står hvertfall:

• Formerer seg ikke innendørs. Mange biller i huset kan skyldes forstyrrelser utenfor bygningen.
Gjest Eiss
Skrevet

Greit nok at nabokjerringa kakler og skriker, men trodde ikke det gikk så langt at løpebillene flykter!

• Liker 1
Skrevet

Men hvordan kommer løpebiller seg inn? De kan vel ikke klatre?

De kan klatre, og mange arter kan også fly. De har store sammenbrettbare vinger under skallet bak, på samme måte som ei marihøne omtrent.

Gjest Eiss
Skrevet

De kan klatre, og mange arter kan også fly. De har store sammenbrettbare vinger under skallet bak, på samme måte som ei marihøne omtrent.

Åja. Det er de sorte typene dette.. Men du, nå skremmer du meg. Mener du at når jeg skal fange den lille greia så kan den fly opp i ansiktet mitt??

Skrevet

Åja. Det er de sorte typene dette.. Men du, nå skremmer du meg. Mener du at når jeg skal fange den lille greia så kan den fly opp i ansiktet mitt??

Neppe. Du ser det hvis den evt gjør seg flyklar regner jeg med. Jeg synes ikke den høres så skummel ut den der jeg.

Gjest Eiss
Skrevet (endret)

Den har lange sorte ben, antenner og en svær kjeft. Jeg liker ikke ting som løper hysterisk rundt, er av samme årsak redd for sommerfugler og møll. Og edderkopper. Pyse, jeg!

Endret av Eiss
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...