Gå til innhold

Var hun frekk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skulle gjøre unna en stor lørdagshandel og det var relativt mye kø, men alle kassene var åpne. Jeg stod i kø mellom to kasser da det kommer en ung jente med hendene fulle av varer, går forbi meg og stiller seg i den ene køen. Jeg prøver å presse henne litt ut med handlevognen for å hinte om at hun sniker, hun ser på meg og spør hvilken kø jeg står i. Jeg svarer som sant er at jeg egentlig står i begge, og hun presterer å svare "Jaha, kan du velge én av dem?". Jeg sier "selvsagt, jeg velger denne" og stiller meg i køen hun valgte, og da sier hun snurt at "ja da er det ikke noen vits i å stå her" før hun går til en annen kø...

Altså, hva mener hun egentlig? Jeg synes det var unødvendig å være så uhøflig, jeg var tross alt før henne i køen...

Anonymous poster hash: 2fdae...1c9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Var det usikkert hvilken kø du sto i synes jeg ikke hun er frekk.

Anonymous poster hash: 9c453...6a6
  • Liker 5
Skrevet

Nei, hun var ikke frekk.

Du kan ikke stelle deg i to køer. Man må velge en.. Hun ble irritert over at du hintet til at hun snek når du sto mellom to køer uten å bestemme deg. Hun skjønte at du ville hun skulle flytte seg, så da gjorde hun det. Kommentaren hennes var innafor.

• Liker 5
Skrevet

Nei du får velge deg kø, irriterende med folk som ikke klarer å stille seg et sted. Synes det var bra hun sa ifra til deg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

DU var frekk.... Man står i ÉN kø.

Anonymous poster hash: 8af08...058

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Skulle gjøre unna en stor lørdagshandel og det var relativt mye kø, men alle kassene var åpne. Jeg stod i kø mellom to kasser da det kommer en ung jente med hendene fulle av varer, går forbi meg og stiller seg i den ene køen. Jeg prøver å presse henne litt ut med handlevognen for å hinte om at hun sniker, hun ser på meg og spør hvilken kø jeg står i. Jeg svarer som sant er at jeg egentlig står i begge, og hun presterer å svare "Jaha, kan du velge én av dem?". Jeg sier "selvsagt, jeg velger denne" og stiller meg i køen hun valgte, og da sier hun snurt at "ja da er det ikke noen vits i å stå her" før hun går til en annen kø...

Altså, hva mener hun egentlig? Jeg synes det var unødvendig å være så uhøflig, jeg var tross alt før henne i køen...

Anonymous poster hash: 2fdae...1c9

Når det er 2 kler så må du velge en!

Du kan ikke holde på plassen i 2 kler - så DU var frekk her!!

Anonymous poster hash: cfe07...d1d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun var langt fra frekk, det var DU som var veldig frekk

Anonymous poster hash: 8d54e...a68
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Frekke kjerring. Du får versegod bestemme deg for en kø, og så får du irritere deg etterpå om du valgte den treigeste køen. Part of the game!

Anonymous poster hash: 6e56e...fac

• Liker 1
Skrevet

gudfader.......

Gjest Olivia Benson
Skrevet

Du var frekk. Man velger en kø og holder seg til den.

AnonymBruker
Skrevet

Enig med alle over meg. Det er åpenbart at det egentlig var du som var den frekke her!

Anonymous poster hash: 2dd5c...479

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Haahaha, hvis dette var rema1000 på byåsen butikksenter så er jeg den frekke unge jenta du snakker om TS! Ler og ler, hvis noen er frekk er det du, jeg hadde 3(!) varer, og det virket som om du valgte "min" kø bare på trass, synes jeg var hyggelig som lot deg slippe foran!

Anonymous poster hash: db92b...50c

• Liker 9
Skrevet

Ja man må velge seg en kø. Irriterer meg skikkelig over de som står midt i mellom for å velge i siste liten.

AnonymBruker
Skrevet

Haahaha, hvis dette var rema1000 på byåsen butikksenter så er jeg den frekke unge jenta du snakker om TS! Ler og ler, hvis noen er frekk er det du, jeg hadde 3(!) varer, og det virket som om du valgte "min" kø bare på trass, synes jeg var hyggelig som lot deg slippe foran!

Hehe. Så morsomt. Hun var sikkert så snurt og sur fordi du var mye yngre og penere enn henne.

Anonymous poster hash: 6e56e...fac

AnonymBruker
Skrevet

Haha :laugh:

Anonymous poster hash: 4334c...266

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...