hjelpenmoteløsgutt Skrevet 4. mai 2015 #1 Skrevet 4. mai 2015 Hei. Noen her som har noen tips til en vårjakke for en gutt på 18? Tenker jenter er bedre på dette, så om noen av dere motefanatikere er flink på dette så hadde alle tips vært konge. Kler meg generelt med skjorter og svart bukse/jeans, 180 høy og tynn. Helst ikke skinnjakke da jeg passer dårlig til dette tror jeg. Budsjett 2-3k, om noen gidder å hjelpe så setter jeg stor pris på det
Fashionistaen Skrevet 4. mai 2015 #2 Skrevet 4. mai 2015 Hva med oilskin fra Barbour (spesielt international-serien er kul), trenchcoat, vest eller de stygge boblejakkene som jeg ikke kan fordra fra Colmar? Når det kommer til herremote, tror jeg vel strengt talt at menn kan det bedre enn damer, men....
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #3 Skrevet 4. mai 2015 Slike vaffelmøsntrede jakker er fine, ikke så dyre heller. Anonymous poster hash: 2be99...1ae
Gjest Pheel Skrevet 4. mai 2015 #4 Skrevet 4. mai 2015 Slike vaffelmøsntrede jakker er fine, ikke så dyre heller. Anonymous poster hash: 2be99...1ae Ja til det, i marine eller oliven f.eks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå