Gå til innhold

Bikini for 85 D?! HVOR!?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

HVOR får jeg tak i en bikini til 85D som ikke koster 600kr, som det er hold i, ser normal ut og er behagelig å ha på!?
Jeg har 100% EKTE vare så ikke kom her med "det skulle du tenkt på før du tok silikon".

Endret av Teardrop
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har tatt silikon tror jeg ikke på at du har 85D. Jeg tror du heller har 80E, 75F eller 70G. Ta en tur på change. Der kan du først bli målt slik at du finner ut hvilken størrelse du faktisk har, og så finner du en fin bikini der.

Anonymous poster hash: 9f315...cc3
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har tatt silikon tror jeg ikke på at du har 85D. Jeg tror du heller har 80E, 75F eller 70G. Ta en tur på change. Der kan du først bli målt slik at du finner ut hvilken størrelse du faktisk har, og så finner du en fin bikini der.

Hun skriver spesifikt at hun IKKE har tatt silikon. Greit å lese posten før man svarer på den?

Anonymous poster hash: 50135...983

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ups, ser du ikke har silikon. Ta en tur til Change likevel du, for hvis du føler behov for å påpeke at du har silikon tror jeg du skal ha større cup og mindre omkrets.

En bh i feil omkrets gir lite støtte, så du vil oppleve det som at den ikke har noe hold.

• Liker 1
Skrevet

Ekte 85D = feit dame med relativt moderate pupper.

Hvis du ikke passer den beskrivelsen bruker du feil str. Ta en tur på Change eller en annen skikkelig undertøysbutikk og få målt deg. :)

• Liker 1
Skrevet

D-cup selger de jo overalt? For noen år siden hadde de noen fine i større cup på for eksempel Cubus. Ellos kan også ha noen fine!

Ellers støtter jeg de som sier at du antageligvis har feil størrelse. Jeg trodde jeg var 85D, men så målte jeg meg og da viste det seg at jeg egentlig er en 75G.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har blitt målt i undertøysbutikk og er 85D. Er ikke veldig feit nei. Alltid hatt store pupper.
Minner om at tråden spør om HVOR man kan kjøpe bh i store str ikke om hvor jeg kan måle om jeg har riktig str. Har finni 85d på HM en gang, men utvalget er så lite der, kjipt å bruke halve sjoppingturen på å bla igjennom alle bh der. Også har de så tynne stropper. Søppel bher der. Liker dem ikke.

Skrevet

Lindex eller Kappahl.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt målt i undertøysbutikk og er 85D. Er ikke veldig feit nei. Alltid hatt store pupper.

Minner om at tråden spør om HVOR man kan kjøpe bh i store str ikke om hvor jeg kan måle om jeg har riktig str. Har finni 85d på HM en gang, men utvalget er så lite der, kjipt å bruke halve sjoppingturen på å bla igjennom alle bh der. Også har de så tynne stropper. Søppel bher der. Liker dem ikke.

Det er ikke søppelbhwr for de med små pupper. De av oss med store, ev tunge, pupper må legge litt mer penger for å få en som sitter godt. Slik er det bare. Change, netty og dick&daisy er noen butikker jeg kommer på i farten

Anonymous poster hash: 9520b...d73

• Liker 3
Skrevet

ASOS har mange utrolig fine, men de koster gjerne litt mer enn H&M-greier, dog ikke så mye som hos Change o.l. Kan jo være verdt og sjekke ut! Også har de mye fint hos Modcloth, om du er litt retro av deg :) Ebay eller Etsy er også gode muligheter, der jeg har kjøpt alt badetøyet jeg har nå!

Skrevet

H&M har da flere modeller.

Skrevet (endret)

Feil

Endret av SjiraffenLaffen
Skrevet

Lindex og Kappahl har.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker 85 F (og er faktisk passe slank/timeglassfigur) har bare fått svære pupper fra naturen sin side.

Jeg kjøper bh-er på Lindex, der har de noen bra. Kanskje de har bikini til deg der også.

Og nei, de henger ikke på knærne for de som lurte på det!! Har vært griseheldig i grunnen selv om det mulighens er derfor jeg har så vondt i skuldrene/nakken.

Anonymous poster hash: de8e6...d65
Skrevet

Jeg bruker 85 F (og er faktisk passe slank/timeglassfigur) har bare fått svære pupper fra naturen sin side.

Jeg kjøper bh-er på Lindex, der har de noen bra. Kanskje de har bikini til deg der også.

Og nei, de henger ikke på knærne for de som lurte på det!! Har vært griseheldig i grunnen selv om det mulighens er derfor jeg har så vondt i skuldrene/nakken.

Anonymous poster hash: de8e6...d65

Hvis du er slank tviler jeg på at du faktisk er 85 cm under bysten. Du må sansynligvis ned i omkrets og opp i cup. Det at du har vondt i skuldrene styrker den mistanken, for det kan bety at du ikke får god nok støtte av bh-en. Vekta av brystene skal ligge rundt ryggen, ikke over skuldrene.

De fleste kvinner bruker feil bh-størrelse, så du er ikke alene.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke søppelbhwr for de med små pupper. De av oss med store, ev tunge, pupper må legge litt mer penger for å få en som sitter godt. Slik er det bare. Change, netty og dick&daisy er noen butikker jeg kommer på i farten

Anonymous poster hash: 9520b...d73

Jo, det er klart det er søppel BH når de har store str med stroppene er som de er på en A-cup. Det betyr NULL hold for oss meg større brød.

Anonymous poster hash: 982ce...b28

AnonymBruker
Skrevet

Miss Mary?

Anonymous poster hash: 23928...f95

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...