Gå til innhold

Hunden min har enorm vagina

Anbefalte innlegg

Gjest princess123
Skrevet

Hei!

Når vi fikk hunden vår i august var hun 8 uker gammel, og hun var normal. I januar hadde hun først løpetid, og etter det har tissen hennes vært så stor. Hun er en ganske liten i størrelsen, kanskje 5 kilo maks. Men tissen hennes er like stor som to lilla druer uten steiner... Er det normalt? ellers virker hun fin, har ikke merket noe annerledes med henne. Men hun liker å ligge på liggen og skræve skikkelig, og tissen hennes ser helt latterlig ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Unnskyld, jeg kan ingenting om temaet, men lo godt når jeg leste "liker å ligge på liggen" :fnise:

Edit: Skjønte jo at du mente ryggen :P

Endret av BeautyBox
  • Liker 3
Gjest O.G.
Skrevet

ER det vaginalåpningen du snakker om?

AnonymBruker
Skrevet

Enorm vagina? Har hun ikke gjort knipeøvelsene sine? Det er jo ditt ansvar som eier å lære henne det!

Anonymous poster hash: 04909...941
  • Liker 7
Gjest princess123
Skrevet

neei, men selve tissen liksom. Åpningen er bare en strek, men "kjøttet" (hahah æsj hørtes ekkelt ut" er stort liksom. Ser ikke hovent ut, bare stort

Gjest princess123
Skrevet

Enorm vagina? Har hun ikke gjort knipeøvelsene sine? Det er jo ditt ansvar som eier å lære henne det!

Hva mener du med knipeøvelser? :-)

AnonymBruker
Skrevet

Samle bena også tenker jeg. Det tar seg ikke ut å ligge å skræve på gulvet i hytt og pine. Hvor er hundens etikette???

Anonymous poster hash: 6328f...2ca

• Liker 6
Gjest princess123
Skrevet

Hahhaha... Når hun ligger på ryggen og blir klødd eller koser så skræver hun skikkelig, hun slapper liksom heeelt av i bena. Ser ikke noe galt i det?

Skrevet

*Ler så jeg griner*

Hun er vel født sånn da (altså, naturlig utviklet seg slik etter 'puberteten'). Stakkars frøken! :-)

• Liker 1
Gjest O.G.
Skrevet

Hmm, altså det er åpningen hvor urinen kommer fra du snakker om?

AnonymBruker
Skrevet

Hahhaha... Når hun ligger på ryggen og blir klødd eller koser så skræver hun skikkelig, hun slapper liksom heeelt av i bena. Ser ikke noe galt i det?

:sjokkert: Å hvor er din etikette :sjokkert:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har hun løpetid fremdeles? Helt vanlig å være sånn noen uker etter løpetid også da. :)

Anonymous poster hash: 08bf0...c77
  • Liker 2
Gjest princess123
Skrevet

Hhahaha, ser at tråden kan være komisk. Må bare presisere at jeg såklart ikke syns det er galt eller noe sånt, bare det ikke er helsefarlig osv. Men hun virker fin. Elsker lille jenta mi, uavhengig av utstyret hennes. hahahahaha.. Men flere har kommentert det, er litt komisk når hun koser og ligger og skræver og den store glufsa stikker ut... hahahaha

• Liker 1
Gjest princess123
Skrevet

:sjokkert: Å hvor er din etikette :sjokkert:

Hahah, jeg ligger ikke å skræver. Men hun er en HUND. Hun kan ikke være så opptatt av å drive å ta seg ut, hun er et dyr..

• Liker 1
Skrevet

Om du er redd for at det er noe helsefarlig så ta kontakt med veterinæren. :-)

AnonymBruker
Skrevet

Bollemus er da ikke helseskadelig ;)

• Liker 1
Gjest princess123
Skrevet

Bollemus er da ikke helseskadelig ;)

DET er rett på kornet.. Er ikke åpningen eller insiden som er stor eller henger ut, men skikkelig bollemus rett og slett.. hahahah uff.

Snakket med veterinæren om det et par måneder tilbake og hun sa det var normalt og ville tilpasse seg etterhvert, men den er like stor ennå. Skal sies at hun er veldig liten, mye mindre en det som er vanlig for rasen. Kanskje tissen hennes er normal str, men hun er liten og derfor ser den større ut... hahhaha

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samle bena også tenker jeg. Det tar seg ikke ut å ligge å skræve på gulvet i hytt og pine. Hvor er hundens etikette???

Nettopp! Dette er dårlig dyrehold altså!

Nei men seriøst, hundefrøkena har vel bare velutviklede kjønnslepper/vulva som sikkert blir ekstra store og svulmende under løpetid på grunn av god blodtilførsel. Hun liker nok å være en dirty dawg og håper at en skikkelig hannhund med nagler på halsbåndet skal bestige henne og ta henne så hjørnetennene skrangler. Hun er bare ung én gang så la henne få kose seg! En vakker dag våkner hun kanskje med en bitteliten innskrumpet vulva og ingen hannhunder vil snuse henne i skrittet om hun så lokker dem med et saftig tyggebein. Det er vondt og traumatisk for en hundefrøken.

Og ikke minst: slutt å spre rykter om at hun har en enorm vagina! Ingen jenter vil ha det ryktet på seg!

• Liker 6
Skrevet

Hehehehe :) TS, detver nok hundens Vulva du snakker om :)

Som andre har sagt, så er det normalt at vulva kan være hoven noen uker etter løpetid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...