liselotte23 Skrevet 3. mai 2015 #1 Skrevet 3. mai 2015 Bautaene i mobilverdenen sine modeller blir mer og mer lik i design , men også i ytelse, og det er for de fleste en motesak hva man går for. For oss jenter som fortsatt har et objektivt syn på mobil har det blitt en aldri så liten nøtt. Hva mener dere: Iphone 6 eller Samsung S6, og hva er dine saklige argumenter for valget?
Gjest O.G. Skrevet 3. mai 2015 #2 Skrevet 3. mai 2015 Bautaene i mobilverdenen sine modeller blir mer og mer lik i design , men også i ytelse, og det er for de fleste en motesak hva man går for. For oss jenter som fortsatt har et objektivt syn på mobil har det blitt en aldri så liten nøtt. Hva mener dere: Iphone 6 eller Samsung S6, og hva er dine saklige argumenter for valget? Ingen av de, jeg ville ventet til Samsung Note 5 kommer i oktober.
Fireflies Skrevet 3. mai 2015 #3 Skrevet 3. mai 2015 Jeg har iPhone 6. Jeg har også iPad og mac, og det er så greit når alle disse enhetene er synca.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #4 Skrevet 4. mai 2015 Samsung! uten tvil. Hold deg unna overprise og skjøre iphone-bare søppel. Anonymous poster hash: 6c737...acb
Morpheus Skrevet 4. mai 2015 #5 Skrevet 4. mai 2015 Hvis du skal jåle deg til med en Iphone. Som bare er en trendtelefon. Gå for den. Den har dåtlig ytelse. Bare 8megapixler kamera. Du må betale for absolutt alt du velger å gjøre med den, som er noe begrenset i utgangspunktet. Du kan ikke oppgradere minne med minnekort. Skjermen er montert slik at den skal knuses osv. Det er nesten ingen ting du kan koble til den foruten laderen. Hvis du vil ha verdens råeste ytelse i skrivende stund. Går du for samsung. Dobbelt så bra kamera. Prosessor og det motsatte av alt jeg skrev om iphone. Samt at den er laget for å holde. Ikke bare til neste model kommer. Du har all frihet til å legge inn og styre telefonen selv, uten å betale skjorta for det. Da Android er mye mer fleksibelt og åpent. Så da har du valget mellom trend og ytelse. det må du ta.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #6 Skrevet 4. mai 2015 Siden du har lagt denne tråden under Klær, sko og mote så regner jeg med av vi nå har fått bekreftet at mobiler regnes som mote . Har forøvring iphone 6+ selv, og det er, som en over her skriver, pga synkingen mellom iphone, ipad og mac. Anonymous poster hash: df26b...1c2
Gjest Keikolina Skrevet 4. mai 2015 #7 Skrevet 4. mai 2015 (endret) Ingen av de, jeg ville ventet til Samsung Note 5 kommer i oktober.Helt enig ☺ Har fortsatt note 2, og den er like bra som den var når jeg kjøpte den for 2 og et halvt år siden. Litt riper på sidene, men ikke noe å si på kvaliteten. Endret 4. mai 2015 av Keikolina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå