Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal vi ta en gruppeklem...vi kosesyke single? Trenger en kos i en stresset hverdag!!!! :roll:

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Huff, da! :trøste: En :klem: skal du få! Fortell alt til Tante Grønn! :-)

Skrevet
:P Kosesyken her også. Tror jeg melder meg inn i klubben jeg. :trøste: :klem: :klem2: :tommelsmil:
Skrevet

Du skal få en ordentlig bjørneklem av meg :-)

:klem:

Skrevet
:P Føler meg bedre allerede!!! Klar til å møte helga snart,nå! og hvis noen lurer på hva min helg skal brukes til så er det ikke å kose, men å :sove:
Skrevet

Nå er du vel såpass oppvarmet av all klemmingen, at jeg kan få gå rett på klining, ja, en dog det som verre er...??

Skrevet

Et fint alternativ til soving i helga? Stiller du opp med god kyssemunn, stiller jeg god og oppvarmet... :wow:

• 2 uker senere...
Skrevet

kos hadde ikke hvert feil nei. Savner noen å kose med. :tommelsmil:

Skrevet

Jeg og vil ha en gruppekos !!! Varer den fremdeles eller?

:klem:

• 1 måned senere...
Skrevet

skal det liksom ha noen effekt å slenge masse ikoner/smilies på skjermen. ER det så lett å behade dere kvinner? Her går dere rundt som store mystereier..og alt dere var ute etter var dumme små smilies..

Skrevet
skal det liksom ha noen effekt å slenge masse ikoner/smilies på skjermen. ER det så lett å behade dere kvinner? Her går dere rundt som store mystereier..og alt dere var ute etter var dumme små smilies..

Du har virkelig skjønt det !!

:Nikke: Det er akkurat det vi er ute etter!!!

Skrevet
:wow: noen som stiller opp med en god klem og susse munn her????? Hiver meg på jeg også. Mangen gode :klem: fra meg også. :trøste: :klem2:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...