Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 31 år og har blitt singel for første gang etter 13 år og 2 barn (7 og 4 år).

Jeg har hørt flere rundt meg sier de er bekymret for meg fordi det kan bli vanskelig for meg med 2 barn å finne en ny kjæreste. At jeg har barn er for mye baggasje for mange på min alder.

Jeg har bare vært singel i noen måneder, men jeg kjenner at jeg har mistet troen på at noen kan velge seg meg allerede før jeg egentlig har forsøkt.

Tanker som at jeg må kompansere noe veldig på utseende og personlighet (jeg er normalt godt innafor på de begge) gjør at jeg mister selvtillit og føler meg usikker.

Er det slik? Må man ha det lille ekstra når man er mamma og singel for at noen skal gidde å se 2 ganger på en?

Anonymous poster hash: d1403...bf3
Videoannonse
Annonse
Gjest O.G.
Skrevet

Sier folk det??? Snakker om å prøve å ta håpet fra folk. Jeg er helst sikker på at du vil finne en fin kjæreste snart.

Skrevet

Er vel å finne noen som har barn selv, det. De som ikke har barn selv vil nok stort sett vegre seg. Klart, finnes jo unntak, men det er likevel ikke til å komme fra at det er vanskeligere når man har barn.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ikke mange som er gira på å ta vare på barn som ikke er deres egne. Du skjønner vel hvor lite tiltrekkende det må være med ekstra forpliktelser og ansvar. Klart de finnes de som ikke finner bedre, men vil du ha noe av kvalitet må du gjøre det verdt tiden hans.

Anonymous poster hash: 34bf1...eaa

• Liker 6
Gjest O.G.
Skrevet

Det er vel ikke mange som er gira på å ta vare på barn som ikke er deres egne. Du skjønner vel hvor lite tiltrekkende det må være med ekstra forpliktelser og ansvar. Klart de finnes de som ikke finner bedre, men vil du ha noe av kvalitet må du gjøre det verdt tiden hans.

Folk blir sammen med folk som har barn hver dag, så du kan kule ned tonen din.

Gjest Castielz
Skrevet

Ikke håpløst, men du kan nok ikke velge fra øverste hylle.

Jeg hadde ikke vært interessert, men det er fordi jeg ikke like barn, og aldri kommer til å få noen selv.

AnonymBruker
Skrevet

Finnes en hel haug menn på sukker uten egne barn som skriver i profilen sin at de godt kunne tenke seg å date damer med barn, ville ikke tatt hva folk sier så veldig tungt. Har venninner med barn som dater og som har funnet seg nye menn, ikke de vakreste heller men de er slanke.

Anonymous poster hash: 1e157...fa6

• Liker 3
Gjest O.G.
Skrevet

Jeg ser ikke problemet siden TS har barn med kun en mann. Vært verre hvis det var flere fedre med inn i bildet.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var 30 år og hadde 2 barn, da jeg ble singel. Og det var virkelig ikke noe problem å finne kjæreste. Bra tilbud fra menn både med og uten barn. Jeg ble sammen med en kjekk mann som var 5 år yngre, og ikke hadde barn. Vi var sammen i 3 år.

Anonymous poster hash: 1248d...db4
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var 30 år og hadde 2 barn, da jeg ble singel. Og det var virkelig ikke noe problem å finne kjæreste. Bra tilbud fra menn både med og uten barn. Jeg ble sammen med en kjekk mann som var 5 år yngre, og ikke hadde barn. Vi var sammen i 3 år.

Anonymous poster hash: 1248d...db4

Dere er ekser nå. Hvordan står det til nå da? Er liksom som å si at det gikk greit å begynne på bachelorgrad som 55 åring men du strøk på alle eksamener.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble selv singel som 31-åring med to barn. Du har absolutt mulighet for å få deg både hyggelige dater, nye bekjentskaper og evt. en kjæreste hvis du ønsker det.

Vil dog anbefale deg å date menn som selv har barn.

Menn på 30-40 som har levd på en egotripp tilsvarende lenge og ikke aner hva det krever av tid og innsats å oppdra barn har jeg heller dårlig erfaring med.

Anonymous poster hash: 70cae...1de
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror det mange ser på som fordelen med de som har vært i lengre, seriøse forhold, at de har vist at de fungerer godt sammen i en dyade (tosomhet). Har de barn, har de jo også evne til å ta ansvar for andre mennesker.

Det er flere varselsbjeller for meg, jo eldre man har blitt, uten at det finnes noe av lengre varighet i historikken til vedkommende. Det viser seg faktisk ofte å stemme.

Anonymous poster hash: c7fd7...7eb
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var 34 år og alene med 3 barn, fant meg fort en vidunderlig mann med to barn, vi har vært gift i ti år nå :).

Men jeg vet at han hadde rygget om det hadde vært flere fedre enn en inne i bilde.

Anonymous poster hash: d9939...f01
  • Liker 1
Skrevet

Ikke noe problem. Jeg hadde tre barn og fant meg kjæreste. det manglet ikke på tilbud før jeg ble sammen med ham heller, men jeg var egentlig ikke klar for noe forhold før etter noen år. Nå har vi vært sammen i snart 7 år.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 35 og har 3 barn og det er ikke et problem å få seg en kjæreste. Slapp av og nyt livet:) uansett det finnes en del som ikke ønsker date en alenemor, men da er det ikke rett mann for oss heller!

Anonymous poster hash: b185e...4f7

Skrevet

Mine foreldre gikk fra hverandre etter over 10 år sammen og 2 barn. Begge gikk inn i nye forhold 2-3 år etter. Det er (nesten for) normalt i dag, at jeg ikke ser det store problemet med å finne seg en partner når den rette tiden er der. Men en kan jo måtte belage seg på flere unger om en finner noen som ikke har barn, om det ikke er noe som er klart fra starten av.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tre barn og hadde samme tanker som deg med en gang jeg ble singel. Min erfaring er at flere kvinner ser på barn som "bagasje", enn hva menn gjør.

Jeg har mer draget på menn nå enn da jeg var 20 og barnløs, og da tenker jeg ikke på de som er ute etter en ONS. (Er i begynnelsen av 30-årene nå)

:)

Anonymous poster hash: 81807...922

AnonymBruker
Skrevet

Finnes en hel haug menn på sukker uten egne barn som skriver i profilen sin at de godt kunne tenke seg å date damer med barn, ville ikke tatt hva folk sier så veldig tungt. Har venninner med barn som dater og som har funnet seg nye menn, ikke de vakreste heller men de er slanke.

Anonymous poster hash: 1e157...fa6

Ja. For alle de mannfolkene på Sukker skriver ikke dette av nettopp en grunn, sant... :fnise: ?

Anonymous poster hash: 06fca...12d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var alene med 2 barn, har nå ny samboer på fjerde året og vi har fått en liten, han hadde ikke barn fra før. En vennine av meg er samboer, hun har barn som ikke er hans, min søster og eksmannen har 2 barn sammen, begge har nye partnere. Dette var bare de første eksemplene jeg kom på, jeg kjenner flere i samme situasjon. Ikke stress, du finner den perfekte mann for deg du og 😄

Anonymous poster hash: a6d63...b98

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var singel med to barn med to forskjellige fedre og hadde ikke mangel på kjærestekandidater jeg heller...

Anonymous poster hash: 96144...340

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...