alt_er_nytt Skrevet 3. mai 2015 #1 Skrevet 3. mai 2015 er det noen her som vet hvor man kan få støpt babymagen sin??? ei vennine har kjøpt seg et avstøpningssett fra panduro, men det hele ble ganske ustabilt og tynt selv om hun gjorde akkurat som anbefalt i veiledningen. har meeeeget lyst på en avstøpning av magen min, men kan ikke finne noen som gjør det... kan dere hjelpe meg videre?
Henschi Skrevet 3. mai 2015 #2 Skrevet 3. mai 2015 Ei venninne av meg støpte også bebi-magen sin Men tror hun gjorde det samme som venninna di, hun gjorde det hjemme men det ble et meget godt resultat! Pass på å smør tykt nok, kanskje kjøp to sett sånn at du kan smøre på litt ekstra der det ble lite? Ønsker selv å støpe bebi-magen den gang den kommer Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #3 Skrevet 4. mai 2015 Må bare spørre: Hva i alle dager skal dere med en slik avstøpning? Henge på veggen? Ingen kritikk altså. Er genuint nysgjerrig. Anonymous poster hash: 7b59f...c1e 19
skruf Skrevet 4. mai 2015 #5 Skrevet 4. mai 2015 Bloggeren komikerfrue har gjort det. Hun gjorde det hjemme, fikk hjelp av ei venninne (eller var det moren sin?). Søk opp i bloggen hennes
GammelKaktus Skrevet 4. mai 2015 #6 Skrevet 4. mai 2015 Må bare spørre: Hva i alle dager skal dere med en slik avstøpning? Henge på veggen? Ingen kritikk altså. Er genuint nysgjerrig. Anonymous poster hash: 7b59f...c1e Har faktisk lurt på det samme... Det må jo oppbevares et sted.
alt_er_nytt Skrevet 6. mai 2015 Forfatter #7 Skrevet 6. mai 2015 jeg tenkte å lene den mot veggen. har at lite antikt bord på soverommet og ser for meg babymagen på det, ved siden av et bukett av tørkete blomster og et lys. litt romantisk altså, i lyse farger. høres ikke så komplisert ut å lage noe slikt selv. men kunne likt det mye bedre om det var en proff som gjør det. jeg leter og leter og finner kun panduro settet og en gammel side der noen tok avstøpninger av babyhender. kunne vært sååå kjekt å ha et minne!
alt_er_nytt Skrevet 8. mai 2015 Forfatter #8 Skrevet 8. mai 2015 har sjekket bloggen til komikerfrue, fant også andre private som prøvde seg med avstøpning. skal fortsette å sjekke... setter stor pris på om noen kan tipse meg mer:)
Biloba Skrevet 8. mai 2015 #9 Skrevet 8. mai 2015 jeg tenkte å lene den mot veggen. har at lite antikt bord på soverommet og ser for meg babymagen på det, ved siden av et bukett av tørkete blomster og et lys. litt romantisk altså, i lyse farger. høres ikke så komplisert ut å lage noe slikt selv. men kunne likt det mye bedre om det var en proff som gjør det. jeg leter og leter og finner kun panduro settet og en gammel side der noen tok avstøpninger av babyhender. kunne vært sååå kjekt å ha et minne! Får litt alter-følelse:-) 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #10 Skrevet 8. mai 2015 Fy faen så harrrrrrrry! Harryheten vil snuske meg ingen ende ta! Anonymous poster hash: a3342...312 4
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #11 Skrevet 9. mai 2015 jeg tenkte å lene den mot veggen. har at lite antikt bord på soverommet og ser for meg babymagen på det, ved siden av et bukett av tørkete blomster og et lys. litt romantisk altså, i lyse farger. høres ikke så komplisert ut å lage noe slikt selv. men kunne likt det mye bedre om det var en proff som gjør det. jeg leter og leter og finner kun panduro settet og en gammel side der noen tok avstøpninger av babyhender. kunne vært sååå kjekt å ha et minne! Lage et minnested/mausoleum for magen altså? RIP magen.. Jeg tenker bare: hvor skal man gjøre av alle disse magene etter hvert? Tidenes unyttige husfyll. Er jo ikke så kult når barna blir tenåringer.Anonymous poster hash: f2850...5fa 2
peppermyntete Skrevet 9. mai 2015 #12 Skrevet 9. mai 2015 Må bare spørre: Hva i alle dager skal dere med en slik avstøpning? Henge på veggen? Ingen kritikk altså. Er genuint nysgjerrig.Anonymous poster hash: 7b59f...c1e Det har jeg også lurt på helt siden jeg fant ut at man kan kjøpe slike sett! Jeg ser for meg en skikkelig ubrukelig støvsamler, men men!
Gjest Woo-Hoo! Skrevet 9. mai 2015 #13 Skrevet 9. mai 2015 Er det ikke nok "avstøpning" når du har presset ut ungen da ? Med lyd og det hele ... mange rare kvinnfolk her inne altså..... Tror jaggu meg eg skal ta en avstøpning av puppene mine... så kan jeg ha en på hvert nattbord 1
Pingting Skrevet 9. mai 2015 #14 Skrevet 9. mai 2015 (endret) Må bare spørre: Hva i alle dager skal dere med en slik avstøpning? Henge på veggen? Ingen kritikk altså. Er genuint nysgjerrig. Anonymous poster hash: 7b59f...c1e ...henge den ved siden av avstøpningen av den nyfødte babyens rompe, vel! Nå fikk jeg litt nok, jeg. ...på tide å skru av internett for i dag. Endret 9. mai 2015 av Pingting 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #15 Skrevet 9. mai 2015 ...henge den ved siden av avstøpningen av den nyfødte babyens rompe, vel! Nå fikk jeg litt nok, jeg. ...på tide å skru av internett for i dag. Hahaha! Anonymous poster hash: 9a5e9...8f4
alt_er_nytt Skrevet 12. mai 2015 Forfatter #16 Skrevet 12. mai 2015 babyromper og pupper er ikke enoe for meg, har ikke heller lyst til å føde så immerlig mange barn at jeg skal åpne egen barnehage i hvert fall. og da blir det ikke mye støv, hehe. har googlet i et sett og fant noe som er enda bedre en "bare mage" - et digert fat altså! til dere som ikke har nok av magen sin: med søkeordet "avstøpning magebolle" dukker det opp en kjempeside. har nettopp tatt kontakt med atelieret. bebimagen er stor nå, det blir sååååååå spennende!!!!!
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #17 Skrevet 12. mai 2015 jeg tenkte å lene den mot veggen. har at lite antikt bord på soverommet og ser for meg babymagen på det, ved siden av et bukett av tørkete blomster og et lys. litt romantisk altså, i lyse farger. høres ikke så komplisert ut å lage noe slikt selv. men kunne likt det mye bedre om det var en proff som gjør det. jeg leter og leter og finner kun panduro settet og en gammel side der noen tok avstøpninger av babyhender. kunne vært sååå kjekt å ha et minne! Neiiii, ikke sett den på et sånt bord og hvertfall ikke med blomster og lys rundt. Som en annen bruker skrev her, får også jeg alter-følelse av dette og om ikke dette var nok, fikk jeg også en følelse av begravelse/minnestund. Gå heller til en god fotograf og få tatt bilder av deg og magen. Er det stemningsfulle bilder, er de fine å ha på veggen. Husker gravidbildene til CBE. De var helt fanatstiske. Anonymous poster hash: dee3a...f16
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #18 Skrevet 12. mai 2015 ...henge den ved siden av avstøpningen av den nyfødte babyens rompe, vel! Nå fikk jeg litt nok, jeg. ...på tide å skru av internett for i dag. Å fy flate så smakløst Anonymous poster hash: dee3a...f16
QueenOfTheSidewalk Skrevet 12. mai 2015 #19 Skrevet 12. mai 2015 Jeg pleier å gjøre dette med alle menn jeg møter som vandrer inn i mitt hus. Til nå har jeg 21,5, fordi da jeg lokket naboen inn ved å si han måtte fjerne en edderkopp, kom han seg løs fra grepet mitt før støpingen var ferdig. Jeg henger dem opp på veggen til pynt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå