NullHull Skrevet 26. august 2004 #1 Skrevet 26. august 2004 Av det jeg forstår finnes det en del slikkmunner og sjokoladeelskere her i forumet. Jeg har funnet en svensk sjokkis-site med alle mulige slags deilige sjokoladeoppsrifter Ta en titt neste gang du kjenner deg fysen: http://www.chokladsajten.com/
Diaz Skrevet 26. august 2004 #3 Skrevet 26. august 2004 Dette var saker ..............Funnet en ny ynglingside
Gjest Emera Skrevet 26. august 2004 #4 Skrevet 26. august 2004 Åh, himmel... Takk og pris at det er kun to dager igjen til lørdagen...
bluebird Skrevet 26. august 2004 #7 Skrevet 26. august 2004 Nam, det var det mye godt! Men.. villhare i sjokoladesaus? Er ikke helt sikker, jeg. Jaja, hvis min kjære skaffer en hare så kan jeg alltids skaffe litt sjokoladesaus.
maiia Skrevet 26. august 2004 #9 Skrevet 26. august 2004 Åhhhh.... nå fikk jeg skikkelig lyst på sjokolade!
NullHull Skrevet 27. august 2004 Forfatter #11 Skrevet 27. august 2004 Nam, det var det mye godt! Men.. villhare i sjokoladesaus? Er ikke helt sikker, jeg. : Enig i at den kanskje er for eh...spesielt interesserte?
LilleBille Skrevet 27. august 2004 #12 Skrevet 27. august 2004 Nam, det var det mye godt! Men.. villhare i sjokoladesaus? Er ikke helt sikker, jeg. Jaja, hvis min kjære skaffer en hare så kan jeg alltids skaffe litt sjokoladesaus. .. jeg ville heller satse på at haren var så vill at den stakk jeg.. og kose meg med sjokoladen i stedet... (Ellers så er det jo nesten dårlig gjort å finne sånne sider til oss... - for nå fikk jeg også lyst på sjokolade.... )
Emmaliten Skrevet 27. august 2004 #15 Skrevet 27. august 2004 Dette var en deilig site!! Har prøvd den som heter Death of chocolate i dag, og den kan absolutt anbefales..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå