AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #1 Skrevet 3. mai 2015 Hei. Hva tenker dere om en mann som er ukyssa i en alder av 25? Ikke nok med det, men også jomfru? Jeg føler meg som et vrak når jeg leser mange av trådene her inne for å sanke "erfaring" eller råd. Og det som går igjen er første kyss og sexen under datingen. Noe som skremmer vettet av meg siden jeg har null erfaring. (jenta kommer jo til å flykte...) Om jeg evt blir bedt ut på en date(lite sannsynlig da jeg er livredd for at hun ser rart på meg eller begynner å le) Jeg jo ikke peiling på hvordan man kysser osv. Jeg føler meg så utrolig stygg siden jeg aldri blir lagt merke til av jenter... Anonymous poster hash: 89e61...01a
skyflakes Skrevet 3. mai 2015 #2 Skrevet 3. mai 2015 Helt ærlig, så syns jeg jo det er rart. Spesielt å være ukyssa, fordi jeg tror aldri jeg har møtt noen som er det. Men hadde vi vært på datern og du fortalte meg det - så hadde det ikke vært en dealbreaker. Men prøver du å bli lagt merke til? Sjekker du opp jenter?
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #3 Skrevet 3. mai 2015 Jeg holder på med en som er jomfru på 22. Ikke dealbreaker her ihvertfall:) Anonymous poster hash: 7afe2...8e3
Gjest HeiHade Skrevet 3. mai 2015 #4 Skrevet 3. mai 2015 Jeg hadde ikke vært interessert, men jeg er ikke alle kvinner i hele verden heller. Det vil alltids være noen som enten ikke bryr seg eller som ser på det som positivt.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #5 Skrevet 3. mai 2015 Ikke dealbreaker for meg, hadde nok spurt deg om det var religiøse grunner bak det ( som kanskje da kunne vært dealbreaker) men ukysset/jomfru i seg selv er ikke noe problem Kvinne 23 Anonymous poster hash: 4625c...588
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #6 Skrevet 3. mai 2015 Helt ærlig, så syns jeg jo det er rart. Spesielt å være ukyssa, fordi jeg tror aldri jeg har møtt noen som er det. Men hadde vi vært på datern og du fortalte meg det - så hadde det ikke vært en dealbreaker. Men prøver du å bli lagt merke til? Sjekker du opp jenter? Vet ikke helt hva som skal til for å bli lagt merke til. Jeg er veldig høy, noe jeg tror ikke alle liker så godt. Kan ikke si jeg sjekker opp jenter nei. Mye av grunnen til dette er fordi jeg treffer aldri noen lenger. Jobber stort sett hele tiden for å få tiden til å gå og drikker ikke(så er ikke på byen) Jeg holder på med en som er jomfru på 22. Ikke dealbreaker her ihvertfall:) Anonymous poster hash: 7afe2...8e3 Betryggende på en måte. Anonymous poster hash: 89e61...01a
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #7 Skrevet 3. mai 2015 Ikke dealbreaker for meg, hadde nok spurt deg om det var religiøse grunner bak det ( som kanskje da kunne vært dealbreaker) men ukysset/jomfru i seg selv er ikke noe problem Kvinne 23 Anonymous poster hash: 4625c...588 Er overhode ikke religiøs. Har bare blitt sånn med årene... Anonymous poster hash: 89e61...01a
Kaffefrøken Skrevet 3. mai 2015 #8 Skrevet 3. mai 2015 Trodde veldig høy var positivt jeg? Har du prøvd deg på noen datingsider?
skyflakes Skrevet 3. mai 2015 #9 Skrevet 3. mai 2015 (endret) Vet ikke helt hva som skal til for å bli lagt merke til. Jeg er veldig høy, noe jeg tror ikke alle liker så godt. Kan ikke si jeg sjekker opp jenter nei. Mye av grunnen til dette er fordi jeg treffer aldri noen lenger. Jobber stort sett hele tiden for å få tiden til å gå og drikker ikke(så er ikke på byen) Betryggende på en måte. Anonymous poster hash: 89e61...01a Akkurat det tror jeg er ditt minste problem Høy er i 99% av tilfellene veldig postivt. Og jenter er generelt ikke jegere. Så du må ikke ta det som et nederlag at du ikke blir sjekket opp - det blir de færreste gutter uten at han har tatt initiativ først. Endret 3. mai 2015 av skyflakes
King in the North Skrevet 3. mai 2015 #10 Skrevet 3. mai 2015 Ukyssa til jeg var 19. Godt etter russetiden feks. Og ja, jeg prøvde etter beste evne.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #11 Skrevet 3. mai 2015 Trodde veldig høy var positivt jeg? Har du prøvd deg på noen datingsider? Har prøvd, men uten betal funksjonene funker det ikke. Ingen gikk inn på profilen min heller. En annen ting er at det er svært labert utenfor storbyene der. Anonymous poster hash: 89e61...01a
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #12 Skrevet 3. mai 2015 Blir helt rar i hodet av å være jomfru lenge, var til jeg var 22 men når jeg først kom meg over kneika skjedde det mye og raskt og har vert i gjennom et par korte forhold og en håndfull ONS siden da. Slutt å tenke så mye, det kommer til å ødelegge deg helt. Get it over with and move on. Skaff deg litt erfaring slik at du ikke kødder deg til når du endelig finner den rette. Anonymous poster hash: 4d7ab...1f0 1
BeautyBox Skrevet 3. mai 2015 #13 Skrevet 3. mai 2015 Hadde aldri vært noe dealbreaker for meg, så lenge jeg var interessert i fyren i utgangspunktet. Jeg er ei relativt pen jente på 24, som ikke har noen gode erfaringer med forhold (har hatt ett forhold med en dårlig fyr, og ellers møtt bare useriøse fyrer, selv om jeg er ganske seriøs og ålreit selv). Og det er jenter på min alder som er i samme situasjon som deg. Så du er nok ikke helt alene
Kaffefrøken Skrevet 3. mai 2015 #14 Skrevet 3. mai 2015 Vel, da må du nesten bli betalende medlem, om du skal lykkes med nettdating, mener jeg. Mange menn som sliter med å få kontakt der, dessverre. Har du noen venninner som kan gi deg noen gode råd? Hva med å ta deg en tur ut på byen, uten å drikke alkohol? Melde deg på et dansekurs, kanskje?
BeautyBox Skrevet 3. mai 2015 #15 Skrevet 3. mai 2015 Vel, da må du nesten bli betalende medlem, om du skal lykkes med nettdating, mener jeg. Mange menn som sliter med å få kontakt der, dessverre. Har du noen venninner som kan gi deg noen gode råd? Hva med å ta deg en tur ut på byen, uten å drikke alkohol? Melde deg på et dansekurs, kanskje? Han sier det er labert utafor storbyene. Alternativt kan du TS prøve deg på jenter som bor i storbyene, evt avstandsforhold eller at du flytter selv
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #16 Skrevet 3. mai 2015 Blir helt rar i hodet av å være jomfru lenge, var til jeg var 22 men når jeg først kom meg over kneika skjedde det mye og raskt og har vert i gjennom et par korte forhold og en håndfull ONS siden da. Slutt å tenke så mye, det kommer til å ødelegge deg helt. Get it over with and move on. Skaff deg litt erfaring slik at du ikke kødder deg til når du endelig finner den rette. Anonymous poster hash: 4d7ab...1f0 Er ikke tvil om at det blir rarere og rarere med tiden. Problemet mitt er at jeg ikke klarer å skaffe erfaring og "ons" er ikke helt min greie da jeg vil gjerne vite litt om personen før jeg kan evt gå på en smell. Hadde aldri vært noe dealbreaker for meg, så lenge jeg var interessert i fyren i utgangspunktet. Jeg er ei relativt pen jente på 24, som ikke har noen gode erfaringer med forhold (har hatt ett forhold med en dårlig fyr, og ellers møtt bare useriøse fyrer, selv om jeg er ganske seriøs og ålreit selv). Og det er jenter på min alder som er i samme situasjon som deg. Så du er nok ikke helt alene Bra å høre at det ikke er en dealbreaker om man liker personen Synd du ikke har truffet en seriøs og snill person Vel, da må du nesten bli betalende medlem, om du skal lykkes med nettdating, mener jeg. Mange menn som sliter med å få kontakt der, dessverre. Har du noen venninner som kan gi deg noen gode råd? Hva med å ta deg en tur ut på byen, uten å drikke alkohol? Melde deg på et dansekurs, kanskje? Har ingen venninner og ingen i vennegjengen har noen venninner heller. Så er ikke så lett den veien. Har vært på byen en gang før uten å drikke. Det var ikke akkurat veldig morsomt når alle rundt blir brisne så fulle. Endte med at jeg kjørte hjem da jeg ikke orket å passe på alle sammen... Skal jeg være helt ærlig med meg selv så er ikke dansekurs noe for meg, men takk for forslaget. Anonymous poster hash: 89e61...01a
Gjest Castielz Skrevet 3. mai 2015 #17 Skrevet 3. mai 2015 Nettdating vil jeg ikke anbefale, om du ikke ser ut som Brad Pitt eller kan skrive biografi som Knut Nærum. Men det beste er nok å finne en hobby med mulighet for å treffe andre, musikk? Turgåing? Politikk? Mulighetene er ubegrenset!
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #18 Skrevet 3. mai 2015 Jeg synes ikke det er noe problem at noen er jomfru. Men om de er ukyssa i en alder av 25 ville jeg nok synes det var litt turnoff ja. Jeg ville seriøst rådet deg til å bare få det overstått. Kanskje ikke det beste tipset, men "det første kysset" er ikke så spesielt som alle skal ha det til. Pleier du å dra på byen ofte? I din situasjon ville jeg bare anbefalt deg å gå på byen med vennene dine, kanskje ikke dritings, men hvertfall litt full og funnet noen du kunne kysse. Bare for å få det overstått. Hvis du ikke er noe flink, har det ingenting å si fordi jenta mest sannsynlig ikke vil huske det. Men hvis det skulle være slik at jenta fortsatt er interessert, er det bare å kjøre på. Skaff deg litt kysseerfaring Anonymous poster hash: 5c1cd...1c6
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #19 Skrevet 3. mai 2015 Jeg synes ikke det er noe problem at noen er jomfru. Men om de er ukyssa i en alder av 25 ville jeg nok synes det var litt turnoff ja. Jeg ville seriøst rådet deg til å bare få det overstått. Kanskje ikke det beste tipset, men "det første kysset" er ikke så spesielt som alle skal ha det til. Pleier du å dra på byen ofte? I din situasjon ville jeg bare anbefalt deg å gå på byen med vennene dine, kanskje ikke dritings, men hvertfall litt full og funnet noen du kunne kysse. Bare for å få det overstått. Hvis du ikke er noe flink, har det ingenting å si fordi jenta mest sannsynlig ikke vil huske det. Men hvis det skulle være slik at jenta fortsatt er interessert, er det bare å kjøre på. Skaff deg litt kysseerfaring Anonymous poster hash: 5c1cd...1c6 Jeg drar dessverre ikke på byen lenger. Ikke gjør mine venner det heller. En annen ting er at det faktisk ikke er så lett å "bare" få det overstått for alle. Er faktisk ikke alle som ser naturlig kjekke ut. Drikker svært sjeldent. Bare smaker på diverse ting i høytider, men syntes faktisk alt smaker bedre uten alkohol. Øl kan jeg ikke fordra. Anonymous poster hash: 89e61...01a
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #20 Skrevet 4. mai 2015 Du må hvertfall komme deg ut av huset hvis du skal finne noen, hvis du ikke vil nettdate. Meld deg på et kurs der det finnes damer, eller ta et kurs i selvfølelse e.l. Du må være litt oppsøkende selv, det kommer ingen og ringer på døren. Kanskje en hobby eller en fritidsaktivitet der det finnes damer. Anonymous poster hash: e7f56...54c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå