AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #1 Skrevet 3. mai 2015 Er det noen som vet hva zesty italien seasoning er? Jeg har sterk mistanke om at det er en type krydder . Og hva kan jeg bruke i stedet? Skal lage dette til middag i morgen http://www.highheelsandgrills.com/2013/09/green-beans-chicken-and-potatoes-one-pan-wonder.html Anonymous poster hash: 0aed7...49c
Dolce Skrevet 3. mai 2015 #2 Skrevet 3. mai 2015 Det er en krydderblanding som selges og produseres i USA. Her er innholdet, i følge diverse google søk: 1-½ tsp. garlic powder 1 tbsp. onion powder 2 tbsp. oregano 1 tbsp. dried parsley 1 tbsp. sugar 1 tsp. black pepper 1 tsp. ground basil ¼ tsp. thyme ½ tsp. dried celery leaves 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #3 Skrevet 3. mai 2015 Det er en krydderblanding som selges og produseres i USA. Her er innholdet, i følge diverse google søk: 1-½ tsp. garlic powder 1 tbsp. onion powder 2 tbsp. oregano 1 tbsp. dried parsley 1 tbsp. sugar 1 tsp. black pepper 1 tsp. ground basil ¼ tsp. thyme ½ tsp. dried celery leaves Tusen takk skal du ha! Dette kan jeg mixe sammen selv, nesten, har ikke tørket selleriblader Anonymous poster hash: 0aed7...49c
Dolce Skrevet 3. mai 2015 #4 Skrevet 3. mai 2015 Selv om du kutter ut tørket selleri - og litt av sukkeret (etter min ringe mening), tror jeg at krydderblandingen blir helt fin! Da begynner det nemlig å nærme seg en klassisk italiensk mix. Lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #5 Skrevet 3. mai 2015 Selv om du kutter ut tørket selleri - og litt av sukkeret (etter min ringe mening), tror jeg at krydderblandingen blir helt fin! Da begynner det nemlig å nærme seg en klassisk italiensk mix. Lykke til! Tar i mot tipset med takk. Vil så gjerne prøve oppskrifter fra det store utland, vi trenger mer variasjoner i matveien og etter at jeg fant Pinterest er det bare å hive seg ut i det Anonymous poster hash: 0aed7...49c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå