Gå til innhold

Zesty Italian seasoning

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en krydderblanding som selges og produseres i USA.

Her er innholdet, i følge diverse google søk:

1-½ tsp. garlic powder 1 tbsp. onion powder 2 tbsp. oregano 1 tbsp. dried parsley 1 tbsp. sugar 1 tsp. black pepper 1 tsp. ground basil ¼ tsp. thyme ½ tsp. dried celery leaves
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er en krydderblanding som selges og produseres i USA.

Her er innholdet, i følge diverse google søk:

1-½ tsp. garlic powder 1 tbsp. onion powder 2 tbsp. oregano 1 tbsp. dried parsley 1 tbsp. sugar 1 tsp. black pepper 1 tsp. ground basil ¼ tsp. thyme ½ tsp. dried celery leaves

Tusen takk skal du ha! Dette kan jeg mixe sammen selv, nesten, har ikke tørket selleriblader :)

Anonymous poster hash: 0aed7...49c

Skrevet

Selv om du kutter ut tørket selleri - og litt av sukkeret (etter min ringe mening), tror jeg at krydderblandingen blir helt fin! Da begynner det nemlig å nærme seg en klassisk italiensk mix.

Lykke til!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selv om du kutter ut tørket selleri - og litt av sukkeret (etter min ringe mening), tror jeg at krydderblandingen blir helt fin! Da begynner det nemlig å nærme seg en klassisk italiensk mix.

Lykke til!

Tar i mot tipset med takk. Vil så gjerne prøve oppskrifter fra det store utland, vi trenger mer variasjoner i matveien og etter at jeg fant Pinterest er det bare å hive seg ut i det :)

Anonymous poster hash: 0aed7...49c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...