AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #1 Skrevet 3. mai 2015 Fikk positiv eggløsningstest nå i kveld. Vil det si at egglesningen skjer innen noen timer? Hadde sex i går tidlig, testet ikke for eggløsning da. Går det an å bli gravid med positiv eggløsningstest etter sex? Anonymous poster hash: 1ecc2...0e7
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #2 Skrevet 3. mai 2015 Det er bare å kjøre på i kveld og i morgen! Ta tirsdag og, for sikkerhets skyld! Anonymous poster hash: dc0c7...77d
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #3 Skrevet 3. mai 2015 Mannen er reist på jobb så det går nok ikke... Anonymous poster hash: 1ecc2...0e7
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #4 Skrevet 3. mai 2015 Fikk positiv eggløsningstest nå i kveld. Vil det si at egglesningen skjer innen noen timer? Hadde sex i går tidlig, testet ikke for eggløsning da. Går det an å bli gravid med positiv eggløsningstest etter sex?Anonymous poster hash: 1ecc2...0e7 Ja, det går an.Anonymous poster hash: f9b6e...883
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #5 Skrevet 3. mai 2015 Må begge strekene være like sterke? Første gang jeg tester for el. Leser på nettet at begge strekene skal være like sterke. Stemmer det? Anonymous poster hash: 1ecc2...0e7
Lilla-dings Skrevet 3. mai 2015 #6 Skrevet 3. mai 2015 Må begge strekene være like sterke? Første gang jeg tester for el. Leser på nettet at begge strekene skal være like sterke. Stemmer det?Anonymous poster hash: 1ecc2...0e7 Ja, de skal være like sterke. Mine er nesten like sterke i et par dager, så blir de like sterke. Er ikke alltid jeg får med meg "toppen" når de er like sterke fordi den er så kort. Men jeg regner de nesten like sterke som positive fordi jeg vet at el skjer noen dager etter en slik test.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå