AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #1 Skrevet 3. mai 2015 Ja, hva gjør du på fritiden din? Anonymous poster hash: e615c...fff
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #2 Skrevet 3. mai 2015 Mine hobbyer er å dyrke blomster, grønnsaker, spille/komponere/høre på musikk, surfe på internett, shoppe, tegneAnonymous poster hash: 0272b...9cd
Tabris Skrevet 3. mai 2015 #3 Skrevet 3. mai 2015 Først og fremst hundetrening. Har vært med og stifte og drive en hundeklubb, skal utdanne meg som instruktør til høsten og trener selv aktivt med egen hund. Bortsett fra det er det vel kanskje gaming som er min største hobby. Geekting generelt, egentlig.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #5 Skrevet 3. mai 2015 Strikking. Men har også fått øynene opp for hage. Bruker også en del tid på å lese avis, lytte til gode radioprogrammer og følge med i samfunnsdebatten, så det er kanskje min største interesse.Anonymous poster hash: fc780...a41
Anglofil Skrevet 3. mai 2015 #6 Skrevet 3. mai 2015 Kampkunst, tegning, scrapbooking, fotografering, se film/tv-serier (jeg elsker alt som er britisk, så tråler etter britiske filmer/serier), fangirling (har vært med å drive en fanside m.m), internett, lese, stå på slalåm og brodering. Mvh Yvonne
Brimi Skrevet 3. mai 2015 #7 Skrevet 3. mai 2015 Mine er gaming, sying, brodering, tv-serier, internett og hekling.
Christiania_Oslo Skrevet 4. mai 2015 #9 Skrevet 4. mai 2015 Egenvektstrening og kampsport,leser og ser på dokumentarer om verden,kultur og historie og sånt,går mye turer,baking og matlaging,hage(rettere sagt balkong)dyrking og ellers er jeg bare med folk.
Gjest Wei Wei Skrevet 4. mai 2015 #10 Skrevet 4. mai 2015 Stå slalom, brodere, sy med symaskin, tourisme, camping, fjellturer, noe trening.
Gjest Raindrops Skrevet 4. mai 2015 #11 Skrevet 4. mai 2015 (endret) Sy klær, brodere, trening, villmark, matlaging og ellers diverse hobbyverkstedting, liker generelt å lage ting og være kreativ. Når jeg får lønning vil jeg prøve meg på glassmaling, for det har jeg ikke gjort siden ungdomsskolen tror jeg. Edit: Lese bøker selvsagt! Det er sikkert den hobbyen jeg har hatt lengst. Endret 4. mai 2015 av Raindrops
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #13 Skrevet 4. mai 2015 Synger i kor, neglelakk/nail art og strikking. Anonymous poster hash: 614cd...78e
Gjest bruker83924 Skrevet 4. mai 2015 #14 Skrevet 4. mai 2015 Trening, gå tur, lage tavler på pinterest, lage mat og bake, holde på med dyr, se koselige filmer. Er også glad i å lage forskjellige ting som kort og esker, som jeg kan gi bort i gave.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå