Gå til innhold

Hva er dine hobbyer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hva gjør du på fritiden din?

Anonymous poster hash: e615c...fff
AnonymBruker
Skrevet

Mine hobbyer er å dyrke blomster, grønnsaker, spille/komponere/høre på musikk, surfe på internett, shoppe, tegne

Anonymous poster hash: 0272b...9cd

Skrevet

Først og fremst hundetrening. Har vært med og stifte og drive en hundeklubb, skal utdanne meg som instruktør til høsten og trener selv aktivt med egen hund.

Bortsett fra det er det vel kanskje gaming som er min største hobby. Geekting generelt, egentlig.

Skrevet

Fotografi, Internett, dataspill og hunden min :)

AnonymBruker
Skrevet

Strikking. Men har også fått øynene opp for hage.

Bruker også en del tid på å lese avis, lytte til gode radioprogrammer og følge med i samfunnsdebatten, så det er kanskje min største interesse.

Anonymous poster hash: fc780...a41

Skrevet

Kampkunst, tegning, scrapbooking, fotografering, se film/tv-serier (jeg elsker alt som er britisk, så tråler etter britiske filmer/serier), fangirling (har vært med å drive en fanside m.m), internett, lese, stå på slalåm og brodering.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Mine er gaming, sying, brodering, tv-serier, internett og hekling.

Gjest O.G.
Skrevet

Lesing, trening, 3D, Cartomancy.

Skrevet

Egenvektstrening og kampsport,leser og ser på dokumentarer om verden,kultur og historie og sånt,går mye turer,baking og matlaging,hage(rettere sagt balkong)dyrking og ellers er jeg bare med folk.

Gjest Wei Wei
Skrevet

Stå slalom, brodere, sy med symaskin, tourisme, camping, fjellturer, noe trening.

Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Sy klær, brodere, trening, villmark, matlaging og ellers diverse hobbyverkstedting, liker generelt å lage ting og være kreativ. Når jeg får lønning vil jeg prøve meg på glassmaling, for det har jeg ikke gjort siden ungdomsskolen tror jeg.

Edit: Lese bøker selvsagt! Det er sikkert den hobbyen jeg har hatt lengst.

Endret av Raindrops
Skrevet

I all hovedsak er det friluftsliv og bøker.

AnonymBruker
Skrevet

Synger i kor, neglelakk/nail art og strikking.

Anonymous poster hash: 614cd...78e
Gjest bruker83924
Skrevet

Trening, gå tur, lage tavler på pinterest, lage mat og bake, holde på med dyr, se koselige filmer. Er også glad i å lage forskjellige ting som kort og esker, som jeg kan gi bort i gave.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...