AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #1 Skrevet 3. mai 2015 Jeg er ganske så fjern på flørting og tolke signal fra menn. Det er en fyr jeg har holdt på med i ei god stund nå. Vi har kjempegod kjemi og alt går ganske bra, bortsett fra flørtingen. Ut i fra mine venners observasjon så har han gidd ut tydlige signaler om at han har prøvd å kysse meg, men jeg freaker ut og tolker ikke signalene hans når det skjer. Det eneste vi trenger er å komme over den kneika, når det gjelder flørting og kyssing osv. Når jeg flørter så kommer jeg i friendzone med engang fordi jeg klapper han på skuldra eller tuller veldig mye sånn at han aldri tar meg seriøst..... Så hvordan kan jeg flørte med han og gi ut klare signaler om at jeg vil ha han mer enn en venn. Jeg vil ha han men får ikke vist det!!!Anonymous poster hash: 1f50f...5da
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #2 Skrevet 3. mai 2015 Start med lett berøring og gi ham komplimang. Prøv å unngå å klappe han, det blir kanskje litt mer kompis.. Bare hopp i det, flørting er ikkeno farlig! :D Anonymous poster hash: 1f50f...5da
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #3 Skrevet 3. mai 2015 Hvis dere ikke har kyssa enda så "holder dere" IKKE på..... Viktig å flørte og være seksuelt tilgjengelig (ikke misforstå meg der) for hvis ikke havner du i friendzonen ja. Anonymous poster hash: 49274...046
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #4 Skrevet 3. mai 2015 Hvis dere ikke har kyssa enda så "holder dere" IKKE på..... Viktig å flørte og være seksuelt tilgjengelig (ikke misforstå meg der) for hvis ikke havner du i friendzonen ja. Anonymous poster hash: 49274...046 Nei, vi holder ikke "offisielt" på, men vi har noe på gang da kan man si. Begge vet at vi liker hverandre, fordi vi har snakket om det, men ikke kommet lengre enn som så..... Ja, men jeg er ikke flørtete av natur, jeg er mer kompis av natur. Skal prøve å flørte mer, derfor trenger jeg tips fra de litt mer erfarne... Hva gjør jeg? Helt konkret. Ts. Anonymous poster hash: 1f50f...5da
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #5 Skrevet 4. mai 2015 Nei, vi holder ikke "offisielt" på, men vi har noe på gang da kan man si. Begge vet at vi liker hverandre, fordi vi har snakket om det, men ikke kommet lengre enn som så..... Ja, men jeg er ikke flørtete av natur, jeg er mer kompis av natur. Skal prøve å flørte mer, derfor trenger jeg tips fra de litt mer erfarne... Hva gjør jeg? Helt konkret.Ts. Anonymous poster hash: 1f50f...5da Jeg kan kun fortelle fra min egen erfaring.. Så jeg slengerr det ut der ..: Flørt med øynene, det syns jeg er lettest og mest naturlig - og kan ikke missforstås.. Med det mener jeg ikke noe overdreven blinking eller å stirre ned personen, men å gi ham blikk som kun gir et signal.. Et sånnt blikk som man nermest kan kjenne på kroppen. Når dere prater så prøv å ikke unngå blikket hans, eller å fjolle for mye, se ham inn i øynene og vær avslappet.. Eller som andre sier før meg, sleng inn noen "tilfeldige" komplimenter og lette naturlige små berøringer. Sitter du vedsiden av ham så er det lov å sitte litt tett, legge hånda di på låret hans.. Små berøringer som sier at du er interresert. Ellers er det ikke så mye tips å gi, vær interresert og ikke overdriv tulling og fjollingen, sånn at det ikke bare blir kompis forhold av det.. Prøv å være mer naturlig, sjarmerende og blid så skal du se at det kysset kommer kjapt nok hvis han er interessert så er det jo lov å ta første steget til kyss eller andre ting selv også Lykke til! Anonymous poster hash: f3e69...b03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå