AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #1 Skrevet 3. mai 2015 Har rundet 40 - og det synes dessverre.. Føler huden er slappere og trenger mer fukt enn den jeg bruker idag. Ønsker tips til en ansiktskrem som har anti-age effekt/strammer opp OG gir godt med fuktighet. gjerne også en god ansiktsmaske med samme effekt. Hva er din favoritt? Anonymous poster hash: 6a85a...0ec
Underhuden Skrevet 3. mai 2015 #2 Skrevet 3. mai 2015 Vet du hva slags hudtype du har? Og hva liker du av merker, konsistens, duft etc? Finnes mange gode alternativer på anti age-markedet.
Gjest Gemini7 Skrevet 4. mai 2015 #3 Skrevet 4. mai 2015 Ole Henriksen truth revealed super creme spf 15 er bare aldeles fantastisk..! I tillegg bruker jeg collagen booster serumet fra Ole H også. Kjøper ofte på netthandel og har en stund kjøpt feil krem, gikk det opp for meg, for krukkene er like og jeg syntes ikke lenger at den hjalp like mye. Men viste seg at jeg de siste gangene har kjøpt advanced hydration i stedet for super creme, men den er mye tynnere og mindre "rik". Super creme er "tettere" og gir masse fukt. Så glad jeg var innom vita her og så på kremene fysisk så jeg oppdaget feilen. Myke, fine kinn i dag
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #4 Skrevet 4. mai 2015 Vet du hva slags hudtype du har? Og hva liker du av merker, konsistens, duft etc? Finnes mange gode alternativer på anti age-markedet. Har ingen preferanser ifht merke, har prøvd det meste både av luksusvarianter og billigmerker. Men liker ikke at kremen er veldig fet og må jobbes inn i huden - liker best at den er lett å påføre og trekker raskt inn. Har nok normal/litt tørr hud - føler jeg trenger MYE fukt. Og huden er blitt mer "slapp" i det siste. Så ønsker noe som strammer opp. Av de merkene jeg har brukt siste året er jeg nok mest fornøyd med lancome serum og ansiktskrem (husker ikke i farta hva de heter, men hadde blå krukke/flaske. Anonymous poster hash: 3f035...e4b
Gjest O.G. Skrevet 4. mai 2015 #5 Skrevet 4. mai 2015 Har rundet 40 - og det synes dessverre.. Føler huden er slappere og trenger mer fukt enn den jeg bruker idag. Ønsker tips til en ansiktskrem som har anti-age effekt/strammer opp OG gir godt med fuktighet. gjerne også en god ansiktsmaske med samme effekt. Hva er din favoritt? Anonymous poster hash: 6a85a...0ec Jeg bruker serien med rødcoral lokk og er storfornøyd. Bra og billig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå