AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #1 Skrevet 3. mai 2015 Hjeeelp, jeg døøøør etter å snakke med han! Typisk meg har jeg klart å bli betatt i en fyr, og i motsetning til de forrige jeg har vært det i virker han her faktisk som en litt ordentlig fyr. Men! det er alltid et men. Først og fremst er dette en fyr jeg har hatt jevnlig kontakt med siden januar. (litt sånn gjemt flørtende i samtalene). møttes to ganger, begge gangene på fylla. pluss her om dagen, som ikke sjokkerende også var på fest. vi hadde planlagt å feste sammen, var god stemning hele kvelden og det endte med at jeg ble med han hjem, sov over og hadde sex. great... men, det får bare være. har igrunn hatt litt sansen for han siden vi møttes første gangen, men etter det som skjedde så har han jo gått heeelt i hue på meg. klarer ikke tenke på noe annet omtrent og sitter og tripper etter å snakke med han og håper han tar kontakt. (u?)heldigvis tok han kontakt dagen etter jeg sov der. noe jeg tar som et godt tegn egentlig. snakka litt da, pluss at jeg har tatt kontakt en gang etter det. samtalene har det ikke vært noe å si på, han dro opp morsomme ting vi hadde snakka om og virka interessert. men han brukte f.eks syyyykt lang tid mellom svarene når vi snakka. på det lengste tok det 2 timer (!), og samtalen avslutta ved at ingen sa noe mer etterhvert. sånne ting gjør meg litt usikker. men det kan jo bare være jeg som "overreagerer". men, tilbake til det store "men"et. begge to skal flytte om en måned, og det er laangt fra hverandre. så, på en måte er det jo ikke noe poeng i å fortsette å snakke nå, for det kan jo fort bare gjøre vondt verre. MEN, alt vi kunne funnet på den måneden her, vi kunne jo blitt bedre kjent, sett om det kunne vært noe der, eller bare hatt det gøy sammen (antakelig ikke smart for min del, men ja. haha). Vi har veldig bra kjemi, ler mye sammen (og han er sinnsykt god å kline med), så jeg tror det kunne blitt veldig koselig! så ja, jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre.. hva hadde dere gjort? - tatt kontakt, og etterhvert hørt om å finne på noe - se om han fortsetter å ta kontakt, og hvis ikke, drite i hele greia - se om han fortsetter å ta kontakt, og if so, snakke litt og spørre om å møtes igjen (jeg tok kontakt sist. derfor "se om han fortsetter") Anonymous poster hash: 3ba4d...54a
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #3 Skrevet 4. mai 2015 ingen?Anonymous poster hash: 3ba4d...54a Jeg ble sliten i hodet bare av å lese det her. Har du ikke ei venninne på ungdomsskolen din som du kan skravle med?Anonymous poster hash: fa77c...af5 3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #4 Skrevet 4. mai 2015 Er vel ikke noe vits i å ha kontakt når dere skal flytte langt fra hverandre. Si takk for sist, lykke til videre og kanskje vi ses igjen i fremtiden eller aldri! Anonymous poster hash: 8dc8b...fa5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå