Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har holdt på med en mann nå i over ett år. Han jobber MYE, er alltid veldig kort på meldinger, men er kjempe god når han først har tid til å treffe meg. Men jeg skjønner ikke helt greia. Han kan være med meg og familien min og virker som han liker meg godt, vennene hans sier han dropper dem for meg Osv, men hvorfor blir det ikke noe mer hvis han liker meg? Vi har aldri sagt vi er glad i hverandre eller noe sånt, men når faren min introduserte han for vennene sine som kjæresten min snakket han bare med mens jeg sa det ikke stemte.. Hva kan jeg gjøre for å få han til å forstå etter så lang tid at jeg vil mer ?

Anonymous poster hash: 41b49...041

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør han rett ut hva han i lengden ønsker.

Skrevet

Har holdt på med en mann nå i over ett år. Han jobber MYE, er alltid veldig kort på meldinger, men er kjempe god når han først har tid til å treffe meg. Men jeg skjønner ikke helt greia. Han kan være med meg og familien min og virker som han liker meg godt, vennene hans sier han dropper dem for meg Osv, men hvorfor blir det ikke noe mer hvis han liker meg? Vi har aldri sagt vi er glad i hverandre eller noe sånt, men når faren min introduserte han for vennene sine som kjæresten min snakket han bare med mens jeg sa det ikke stemte.. Hva kan jeg gjøre for å få han til å forstå etter så lang tid at jeg vil mer ?

At du sier at det ikke stemmer at han er kjæresten din, gjør jo bare at han ikke vet hvor han har deg. Her virker det jo som om dere egentlig er kjærester så jeg tror det bare har med kommunikasjon å gjøre.

Er du glad i han? Ser du at han kan være en mann du kan leve med resten av livet? Har han de kvalitetene du er ute etter hos en mann? Gir han deg gode følelser og får deg til å føle deg verdsatt og bra? Hvis du gjør det, så synes jeg du bare skal si til han at du er glad for å ha møtt han og kjenner at du bare blir mer og mer gla i han for hver gang dere er sammen. Så ser du hva han sier :)

AnonymBruker
Skrevet

Kunne sikkert gjort det, men er så redd for svaret :-p Noen ganger tenker jeg at han egentlig bare er ute etter meg Pga utseende mitt og føler jeg ikke har så mye mer å tilføye fordi han er endel eldre enn meg (9år) og gjør masse spennende ting, men jeg er ikke like spennende utenom soverommet .. :-p tips til kule ting jeg kan invitere han på kanskje ?

AnonymBruker
Skrevet

Kunne sikkert gjort det, men er så redd for svaret :-p

Dere har truffet hverandre i et år? Da er det vel viktig å kunne ha en åpen kommunikasjon.

Anonymous poster hash: f62a3...d68

AnonymBruker
Skrevet

Vi kan snakke om det meste, men akkurat det med følelser snakker jeg aldri med noen om og det virker som han ikke er helt der selv, selvom det er tydelig han snakker om meg til vennene sine siden de hele tiden sier til meg at han er "whipped" av meg. Kan hende også at det at hun ene søstren min hater han og dytter han fysisk unna meg hver gang han kommer i nærheten av meg mens hun er der bidrar til at han kanskje blir litt skremt. De to andre søstrene mine og resten av familien min liker han. Jeg er jo 25 så bestemmer jo egentlig helt selv hvem jeg skal være med, men hun har alltid hata alle jeg har vært sammen med, men som regel har hun ikke møtt dem før det har vært seriøst og de da var trygge på meg og mine følelser..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er jo veldig glad i han og vil gjerne at det skal bli noe mer, men jeg tør ikke å si det ( aldri med noen vært åpen om sånt)

Skrevet

Vi kan snakke om det meste, men akkurat det med følelser snakker jeg aldri med noen om og det virker som han ikke er helt der selv, selvom det er tydelig han snakker om meg til vennene sine siden de hele tiden sier til meg at han er "whipped" av meg. Kan hende også at det at hun ene søstren min hater han og dytter han fysisk unna meg hver gang han kommer i nærheten av meg mens hun er der bidrar til at han kanskje blir litt skremt. De to andre søstrene mine og resten av familien min liker han. Jeg er jo 25 så bestemmer jo egentlig helt selv hvem jeg skal være med, men hun har alltid hata alle jeg har vært sammen med, men som regel har hun ikke møtt dem før det har vært seriøst og de da var trygge på meg og mine følelser..

Jeg er jo veldig glad i han og vil gjerne at det skal bli noe mer, men jeg tør ikke å si det ( aldri med noen vært åpen om sånt)

Kan du ikke si det til han? At du sliter med å være åpen om følelsene dine, men håper han kan hjelpe deg åpne deg, eller være litt tålmodig med deg?

Og det med søsteren din handler kanskje om at hun ikke vil miste deg?

AnonymBruker
Skrevet

Jo, men jeg tør ikke åpne meg med følelsene mine såpass at jeg kan si det heller så eneste jeg klarer blir å eventuelt gjøre noen ting som viser at jeg vil noe mer enn å være senge kompiser. En sånn aktiv date eller noe. Forslag ?

AnonymBruker
Skrevet

Jo, men jeg tør ikke åpne meg med følelsene mine såpass at jeg kan si det heller så eneste jeg klarer blir å eventuelt gjøre noen ting som viser at jeg vil noe mer enn å være senge kompiser. En sånn aktiv date eller noe. Forslag ?

Skjønner ikke helt hva du mener her...Føler du at du bare er elskerinna hans?

Anonymous poster hash: c652a...648

AnonymBruker
Skrevet

Ja, vi kan jo gå ut sammen, holde hender og alt det der, men vi har sex hver gang vi er sammen og Pga han jobber mye så sees vi kanskje 1 gang hver 14. Dag der fleste parten av "datene" våres er at han kommer sent på kvelden, ser en film, har sex og drar hjem etter litt sengesnakk, med mindre jeg sier det er greit at han overnatter da.

Skrevet

Ja, vi kan jo gå ut sammen, holde hender og alt det der, men vi har sex hver gang vi er sammen og Pga han jobber mye så sees vi kanskje 1 gang hver 14. Dag der fleste parten av "datene" våres er at han kommer sent på kvelden, ser en film, har sex og drar hjem etter litt sengesnakk, med mindre jeg sier det er greit at han overnatter da.

Men han har møtt foreldrene dine og du vennene hans, så det betyr jo at dere gjør ting utenfor huset også? Og at han blir når du tillater det synes jeg du skal se på som et tegn om at han gjerne vil være der.

Hva med å forseslå at dere reiser bort sammen. Det pleier jeg anbefale som neste steg for å få forholde til å utvikle seg. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ikke ut som et forhold spør du meg. Høres ut som dere bare er elskere som treffes når det passer ham..

Si til han at du vil noe mer. Man må ta en sjanse for å oppnå noe :)

Anonymous poster hash: 2eb01...204

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...