FantasDick Skrevet 3. mai 2015 #1 Del Skrevet 3. mai 2015 Jeg har ikke gått til vanlig frisør siden jeg var 15-16 år gammel fordi jeg har jobbet som hårmodell hele mitt voksne liv. Har søkt etter andre tråder, men de er flere år gamle og regner med prisene har steget litt siden den 2009. Har langt, mørkt hår med flere lag hjemme-tonere som jeg ønsker å lysne så mye som mulig. Har bestilt frisørtime til tirsdag, men lurer litt på hvilken pris jeg kan forvente meg? Frisørsalongen har ikke nettside og det står ingen info på Facebook. Jeg gadd ikke spørre da jeg bestilte timen fordi det virker så "gnient" og jeg bor på bygda hvor "alle" vet hvem jeg er osv. Dere skjønner forhåpentligvis. Skal forresten ta Olaplex-behandling i samme slengen, regner med det kommer et pent tillegg i prisen for det også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noope Skrevet 3. mai 2015 #2 Del Skrevet 3. mai 2015 1500. / Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyL Skrevet 4. mai 2015 #3 Del Skrevet 4. mai 2015 Jeg betalte 400,- sist, men det var hos en lærling. Jeg har også langt hår, så jeg kan tenke meg en pris på i hvert fall rundt 1200,- . Man må betale litt ekstra for langt hår.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julie90 Skrevet 4. mai 2015 #4 Del Skrevet 4. mai 2015 Jeg betalte 1300 kr for å stripe og stusse håret. Litt sure penger, men det er verdt det da Kan dog ikke gjøres ofte for en student. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 4. mai 2015 Forfatter #5 Del Skrevet 4. mai 2015 Ouch, ok takk for svar. Så en annen salong som også tilbød Olaplex tok 500 ekstra for den. Blir sikkert over 2000,- da.. Hm. Og så blir det vel ikke lyst nok med kun én runde striping heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Story Skrevet 4. mai 2015 #6 Del Skrevet 4. mai 2015 Jeg betalte 2600 da jeg stripet håret og stusset tuppene. Skal sies at håret mitt er veldig langt og tykt, så måtte både betale tillegg for langt hår og for ekstra tidsbruk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 4. mai 2015 Forfatter #7 Del Skrevet 4. mai 2015 2600?! Å hjelpes. Håret mitt er langt, men kjempefint/tynt! Tar sikkert kortere tid enn vanlig hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #8 Del Skrevet 5. mai 2015 Jeg betaler 1800 for striping og klipp. I Oslo. Anonymous poster hash: 291d2...80f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kira-delta Skrevet 5. mai 2015 #9 Del Skrevet 5. mai 2015 Jeg betaler 800kr for striping, betalte 1300 en gang men da med klipp og shampoo i tillegg. Det varierer jo så mye fra frisør til frisør, har betalt alt fra 800 til 2200kr for striper og klipp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 5. mai 2015 #10 Del Skrevet 5. mai 2015 Jeg betalte nettopp 1800 for striping.. Har langt og tykt hår, så regner med jeg måtte betale ekstra siden frisøren måtte vei å blande mere bleking to ganger. Håret mitt er naturlig mørkeblond, så en enkel prosess å stripe egentlig. Tror nok du må se for deg 2000kr+ hvis du skal stripe og ta sånn Olaplex (hva er det?) til 500kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 5. mai 2015 Forfatter #11 Del Skrevet 5. mai 2015 Tror nok du må se for deg 2000kr+ hvis du skal stripe og ta sånn Olaplex (hva er det?) til 500kr. Ja, det varierte en del i pris her, ja. Er enig i at jeg må se for meg 2000+, grusomt mye, men.. Olaplex er kort fortalt en ingrediens/behandling som gjør at håret ikke blir skadet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #12 Del Skrevet 5. mai 2015 Jeg går til lærling, og betaler ca 1209 for striper og klipp. Tørr ikke tenke på hva fullprisen er...Anonymous poster hash: cba83...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #13 Del Skrevet 5. mai 2015 ....altfor mye. Angrer på at jeg begynte med det tullet i utgangspunktet. Hun som stripa det sist gang, som har vært dyrest hittil, bleika det i tillegg omtrent helt i hjel, så nå ser jeg etterveksten tydelig. Aldri opplevd det før, da jeg har naturlig lyst hår, og de har greid å matche den naturlige fargen helt perfekt. Ble rundt 2600,-. Men tror stripinga og klippen lå på rundt 2000,- De 600,- forsvant på produkter jeg ''måtte ha''.... Glad jeg ikke hoppa på farge-hår-runden i tenårene. Hadde jo gått konkurs! Lønner seg nok å ringe litt rundt, er veldig varrierende priser. Synes uansett at det blir dyrere og dyrere for hver gang Anonymous poster hash: b9af0...4ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 5. mai 2015 #14 Del Skrevet 5. mai 2015 Jeg betaler rundt 1800 for striping/farging og klipp. Synes det er mye, men jeg trøster meg med at jeg ikke begynte å farge håret før for noen år siden. Da var jeg vel 29 eller noe. Jeg går til en grønn frisør da, og de er litt dyrere enn andre salonger her i byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 5. mai 2015 Forfatter #15 Del Skrevet 5. mai 2015 Skulle gjerne hatt litt flere frisører å velge mellom, men det er bare tre salonger her i nærheten og kun én av de tilbød Olaplex, som jeg anser som et must. Etter å ha forklart hva jeg ønsker meg sitter jeg nå med avfarging i hele håret! Får se hva som skjer videre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 5. mai 2015 Forfatter #16 Del Skrevet 5. mai 2015 Runde to med bleking! Vil ha grått hår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 5. mai 2015 #17 Del Skrevet 5. mai 2015 Spennende å høre hvordan det blir og hva prisen ender på! Legge ut bilde etterpå kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 5. mai 2015 Forfatter #18 Del Skrevet 5. mai 2015 Sitter med farge i nå. Det blir ikke grått i dag, men tror vi har fått dempet det verste av oransjetonene. Skal la håret hvile litt nå, så kommer jeg tilbake senere for å prøve å få det lysere igjen. Bilde skal komme etterpå! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 5. mai 2015 Forfatter #19 Del Skrevet 5. mai 2015 Her er noen bilder. Før: Etter, i sollys: Etter, inne En avfarging, en bleking, en farge i bunn, en farge i lengder, klipp, olaplex, kuring og diverse styling kom på 2900,-. Og håret finnes ikke slitt/skadet av behandlingene i dag, så jeg er superfornøyd! Ikke fargen jeg ønsket meg, men det har blitt mye lysere og er like sunt som før, så.. Skal tilbake om noen uker. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 5. mai 2015 #20 Del Skrevet 5. mai 2015 Oi! Det ble bra resultat! Og håret ser blankt og pent ut, til tross for røff behandling idag Det var dyrt, men egentlig ikke så ille tatt i betrakning hvor mye du har gjort med håret idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå