Gå til innhold

Han besøker min profil daglig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg er ved å date en fyr via Datings, har skrevet sammen i ca 3 uker, møtte første gang sist uke, så 2.date nu på tirsdag. Det jeg egentlig lurer på er hvorfor han sjekker min profil hver dag??? Er bare litt bekymret om det er fordi han er usikker på meg eller fordi han prøver å huske alle tingene jeg har skrevet i profilen til neste date????

Er riktig glad i fyren og håper jo selvfølgelig at ting utvikler i den riktige retningen......

Har iallfall uttrykket meg klart i profilen at jeg kun søker seriøst forhold, så ........er det positivt eller ikke godt tegn...???

Anonymous poster hash: a7526...057

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville sett på dette som noe positivt, det betyr jo at han tenker på deg hver dag! ;)

Når jeg liker en person så "stalker" jeg han kanskje litt for ofte på Internettet, men ikke på steder hvor han kan se at jeg har vært :sjokkert: kanskje han ikke vet at du kan se dette? :)

Anonymous poster hash: 222a5...97b
  • Liker 1
Skrevet

Han ser på bildene dine?

AnonymBruker
Skrevet

Psyko

Anonymous poster hash: e97ff...902
Gjest Godjente
Skrevet

Han er iallefall nysgjerrig på deg :)

AnonymBruker
Skrevet

Udelt positivt, gjorde det med begge mine tidligere samboere:).

Anonymous poster hash: 513e7...120
AnonymBruker
Skrevet

I de tilfellene er det som regel snakk om tilvenningsrunk, og han har glemt å lagre bildene dine.

Anonymous poster hash: 4d93a...b53
AnonymBruker
Skrevet

Er du glad i han etter 2 dater?

Spesielt...

Anonymous poster hash: 1f565...45d
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eller for å sjekke hvor aktiv du er, om du ennå er på jakt etter andre.

Anonymous poster hash: 2a357...124
AnonymBruker
Skrevet

Er du glad i han etter 2 dater?

Spesielt...

Anonymous poster hash: 1f565...45d

Det er sjelden jeg føler kjemi med noen, eller ønsker å gå på 2.date.....så håper jo at det er anderledes denne gangen. Får ikke hjerte sorg hvis han avviser meg nå.....

Ja noen kan merke det med det samme, mens noen etter 2.date og noen etter flere måneder..... Så hva er spesielt hvis jeg har en anelse følelese for ham ved 2.date?

Anonymous poster hash: 50c42...446

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...