kaffemor Skrevet 6. mars 2017 #381 Del Skrevet 6. mars 2017 Det er så mini Når jeg ser de bittesmå plaggene i str 50 er det rart å forsestille meg at min lille svømte i de plaggene i starten!! De er så smååå! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapphira Skrevet 8. mars 2017 Forfatter #382 Del Skrevet 8. mars 2017 Uke 37 (!!!) Termin: 6. April! På vei: 36+2 Igjen til termin: 29 dager igjen ifølge appen Kjønn: Neste kontroll: Var på kontroll i dag. Neste gang blir hos jordmor om to uker. Ultralyd: Ikke noe mer nå Liv i magen: Hun har lengre perioder der hun er ganske rolig nå, men når hun først våkner opp holder hun på lenge. Favorittbevegelsen er fortsatt å presse rumpa opp i ribbeina på mamma'en sin Vektøkning: +14 kilo Plager: Blir fort tungpustet. Vondt i ryggen hele tiden. Mye press i ribbeina. Står opp 2-3 ganger på natten for å tisse. Cravings: Akkurat nå er det faktisk ingenting spesielt. Sier ikke nei takk til ting med mye sukker i Søvn: Sover veldig godt og vanligvis gjennom hele natten våkner mye for å tisse Humør: Godt humør (sier jeg ) Utålmodig: Ja, jeg begynner å kjenne det nå. Gleder meg til å se henne og håper jeg slipper overtid. Innkjøp: Vi har vel alt! Vurderer å kjøpe inn en ny vognpose siden den brukte vi arvet ikke er så veldig fin Barnerom: Hun skal sove inne med oss Sykehusbagen: Begynt å forberede og vaske klær til den nå Tanker om fødselen: Jeg gleder meg! Kan jo ikke forutse hvordan den blir så da gidder jeg ikke bruke energi på å grue meg (selv om det sikkert kommer etter hvert, det også ) Ellers: Har det vel ganske fint og lite å klage på. Gleder oss veldig til å møte henne nå! I neste uke får jeg besøk av lillesøster som skal holde meg med selskap mens mannen er på jobb og det blir nok veldig koselig. På lørdag er det babyshower (fikk beskjed på forhånd siden jeg takler overraskelser veldig dårlig I tillegg hater jeg å være "midtpunkt" mer enn noe annet), på søndag skal vi i bursdag og resten av dagene blir det nok mye nesting kan jeg tenke meg. Er i full gang med vasking av babytøy nå og må vel begynne med fødebagen også. Greit å ha den klar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapphira Skrevet 21. mars 2017 Forfatter #383 Del Skrevet 21. mars 2017 Blææ, jeg er dårlig på å oppdatere dagboken om dagen. Føler vel egentlig at jeg bare går og venter på fødsel (optimist? ). Det er absolutt null tegn på at noe kommer til å skje i nærmeste fremtid, så må nok smøre meg med tålmodighet. Siden jeg selv ble født i uke 38+5 så holder jeg en knapp på det Det hjelper ikke at ALLE rundt meg tror jeg kommer til å føde før termin og bombaderer meg med meldinger daglig. Kan de ikke la en stakkars høygravid være i fred liksom? I tillegg til dette har jeg akkurat fått melding av NAV om at jeg må ettersende dokumentasjon og timelister... WTF, liksom, står jo på siden deres at det er nok med inntektsskjema? Så nå er jeg sånn passe irritert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapphira Skrevet 22. mars 2017 Forfatter #384 Del Skrevet 22. mars 2017 Jeg har vært på kontroll i dag og dere vet vel hva det betyr Slo meg at dette KAN være den siste gravidoppdateringen jeg poster, jøye meg! Uke 39 Termin: 6. April! På vei: 38+2 Igjen til termin: 15 dager igjen ifølge appen Kjønn: Neste kontroll: Var på kontroll i dag. Skal til jordmor neste uke Ultralyd: Ikke noe mer nå Liv i magen: Hun har lengre perioder der hun er ganske rolig nå, men når hun først våkner opp holder hun på lenge. Favorittbevegelsen er fortsatt å presse rumpa opp i ribbeina på mamma'en sin Vektøkning: +16 kilo Plager: Har en del vondt i rygg/korsrygg. Mye press i ribbeina. Står opp 2-3 ganger på natten for å tisse. Kronisk trøtt Cravings: Normale middager, spesielt om andre har lagt dem Er også veldig glad i frukt, som jeg har vært i hele svangerskapet Søvn: Har hatt av/på perioder med søvn i det siste. Klarer å sove 4-5 timer sammenhengende, men våkner gjerne kl 06 og da er det umulig å sovne igjen. Må ha en hvil midt på dagen for å ikke falle om. Humør: Blir litt lettere irritert enn vanlig - stakkars mannen Utålmodig: Ja, nå er jeg veldig utålmodig. Sukk! Innkjøp: Vi har vel alt! Vurderer å kjøpe inn en ny vognpose siden den brukte vi arvet ikke er så veldig fin Barnerom: Hun skal sove inne med oss Sykehusbagen: Mangler å legge oppi snacks og amme-BH Tanker om fødselen: Bring it on! Er SÅÅ klar for å få henne ut nå. Angrer sikkert når fødselen er i gang Ellers: Hadde veldig stikkende smerter i underliv og lår for noen dager siden og trodde kanskje fødselen var i gang. Hadde vært sånn passe tålmodig frem til da, men nå venter jeg bare på at ting skal skje. Dårlig gjort av kroppen å lure meg sånn Min originale tippedato var 23 mars (drømte det), men tiden renner ut for det nå. Tror det kommer til å ta knekken på meg om jeg går på overtid altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapphira Skrevet 22. mars 2017 Forfatter #385 Del Skrevet 22. mars 2017 (endret) Forresten, dere må gjerne tippe når dere tror hun kommer De fleste rundt meg tipper marsbaby, så da kommer hun vel i april tenker jeg Mens-termin er 5. April og OUL-termin er 6. April! Tippeliste 25. mars: den kommende mormor 1. april: Marimba 2. april: Leviora 3. april: Weebs 4. april: Sille4 6. april (termin!): LilleMy1989 10. april: Ny Bruker Endret 26. mars 2017 av Sapphira Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sille4 Skrevet 22. mars 2017 #386 Del Skrevet 22. mars 2017 4 april Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 22. mars 2017 #387 Del Skrevet 22. mars 2017 3. april! Og jeg tror ikke du kommer til å angre når fødselen er i gang. Dette blir så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 22. mars 2017 #388 Del Skrevet 22. mars 2017 6 april Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 22. mars 2017 #389 Del Skrevet 22. mars 2017 1. april. Og så koselig med ny graviditetsoppdatering. Tenk om det er den siste da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leviora Skrevet 22. mars 2017 #390 Del Skrevet 22. mars 2017 Jeg tipper 2. april! Spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapphira Skrevet 23. mars 2017 Forfatter #391 Del Skrevet 23. mars 2017 14 timer siden, Sille4 skrev: 4 april 14 timer siden, Weebs skrev: 3. april! Og jeg tror ikke du kommer til å angre når fødselen er i gang. Dette blir så bra! 14 timer siden, LilleMy1989 skrev: 6 april 13 timer siden, Marimba skrev: 1. april. Og så koselig med ny graviditetsoppdatering. Tenk om det er den siste da! 12 timer siden, Leviora skrev: Jeg tipper 2. april! Spennende!! Da er dere lagt inn! Så moro at dere vil tippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapphira Skrevet 24. mars 2017 Forfatter #392 Del Skrevet 24. mars 2017 38+4 Dagene går sakte men sikkert Jeg har sovet helt fantastisk i natt (ingen tisseturer!) og er i veldig godt humør pga det. Været ute er forferdelig, men jeg fikk gått en lang tur i skogen med hunden før regnet kom. Formen er altså veldig bra, selv om jeg går i slow motion og turen som vanligvis tar 30-35 min nå tar rundt en time. De siste dagene har jeg kjent veldig mye nedpress og i dag kunne både jeg og mannen se at magen har sunket skikkelig! Mannen sa det var veldig lett å se for nå hviler ikke puppene på magen lenger Spent på om det skjer noe mer snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 26. mars 2017 #393 Del Skrevet 26. mars 2017 10. april Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapphira Skrevet 26. mars 2017 Forfatter #394 Del Skrevet 26. mars 2017 7 timer siden, Ny Bruker skrev: 10. april Uææ, håper du tar feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapphira Skrevet 30. mars 2017 Forfatter #395 Del Skrevet 30. mars 2017 Den etterlengtede, kjære jenta vår er endelig her Født om kvelden 27/3 og veier 2710 gram og er 48 cm lang. Fødselen var ganske rask og tøff, skal skrive den ned når jeg orker 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 30. mars 2017 #396 Del Skrevet 30. mars 2017 Åååå, gratulerer! Kos dere tusen millioner prosent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leviora Skrevet 30. mars 2017 #397 Del Skrevet 30. mars 2017 Så fantastisk, gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 30. mars 2017 #398 Del Skrevet 30. mars 2017 Nei så gøy! Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 30. mars 2017 #399 Del Skrevet 30. mars 2017 Å hurra! Gratulerer med den lille prinsessa Venter i spenning på historien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sille4 Skrevet 31. mars 2017 #400 Del Skrevet 31. mars 2017 Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå