Gå til innhold

Trenger hjelp med tinder

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk meg tinder i går. Har fått noen få matcher. En fyr som jeg kunne tenkt meg å snakke med, men han har selvfølgelig ikke skrevet til meg. Føler meg så sykt teit når jeg skal starte en samtale. Kanskje jeg er redd for å bli avvist. Aner ikke hva jeg skal skrive så det ikke blir kleint. Noe jeg egentlig syntes sånne ting er.

Hva pleier folk å gjøre om de matcher? Vil helst at han skal ta initiativ, men han vil sikkert ikke skrive med meg siden han ikke allerede har gjort det?

Anonymous poster hash: 68178...9f8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alle jeg har høyreswipa har kommet som matcher. Skjønner at jeg må ta den matche greia med en klype salt. Er det vanlig at menn høyreswiper alt?

Skrevet

Alle jeg har høyreswipa har kommet som matcher. Skjønner at jeg må ta den matche greia med en klype salt. Er det vanlig at menn høyreswiper alt?

Jeg gjør ikke det, nei. Men det er sikkert noen som holder på slik.
AnonymBruker
Skrevet

Menn sveiper til høyre på det meste ja, men tør sjeldent å ta kontakt når de får en match, derfor vil det ikke være merkelig om du skriver til han først om du virkelig er interessert men de fleste er der kun for en selvtillittsboost og evn sextreff.

(Matcha med en som var rett på med sexprat og sextreff, uinteressant for meg men bare for å sjekke hva han gjorde så spilte jeg med og når jeg sa vi kunne møtes på xxx sted for å knulle feiga han ut, kids ! )

Anonymous poster hash: 1c6f4...fa7
AnonymBruker
Skrevet

Menn sveiper til høyre på det meste ja, men tør sjeldent å ta kontakt når de får en match, derfor vil det ikke være merkelig om du skriver til han først om du virkelig er interessert men de fleste er der kun for en selvtillittsboost og evn sextreff.(Matcha med en som var rett på med sexprat og sextreff, uinteressant for meg men bare for å sjekke hva han gjorde så spilte jeg med og når jeg sa vi kunne møtes på xxx sted for å knulle feiga han ut, kids ! ) Anonymous poster hash: 1c6f4...fa7

Haha! Gøy å mindfucke dem av og til.

Anonymous poster hash: 1bf68...958

AnonymBruker
Skrevet

Du må bare skrive. Kanskje han har vært der en stund og er utrolig lei av å alltid ta initativ.

Jeg er jente, og har nok skrevet først til 80%. Og av de 80% har jeg kun fått svar fra kanskje halvparten. Så ikke heng deg opp i én person med en gang, sleng ut noen hei også ser du hvem du får svar fra. :)

Anonymous poster hash: f25ea...990
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du må bare skrive. Kanskje han har vært der en stund og er utrolig lei av å alltid ta initativ.

Jeg er jente, og har nok skrevet først til 80%. Og av de 80% har jeg kun fått svar fra kanskje halvparten. Så ikke heng deg opp i én person med en gang, sleng ut noen hei også ser du hvem du får svar fra. :)

Bare "hei" ? Er det det som er vanligst?

AnonymBruker
Skrevet

Menn sveiper til høyre på det meste ja, men tør sjeldent å ta kontakt når de får en match, derfor vil det ikke være merkelig om du skriver til han først om du virkelig er interessert men de fleste er der kun for en selvtillittsboost og evn sextreff.

(Matcha med en som var rett på med sexprat og sextreff, uinteressant for meg men bare for å sjekke hva han gjorde så spilte jeg med og når jeg sa vi kunne møtes på xxx sted for å knulle feiga han ut, kids ! )

Grunnen til at han feiga ut er fordi det er mange damer som også bare tuller og avtaler sextreff uten å være seriøse. Det har ikke noe med å være kid eller feig å gjøre, men heller lytte til sin magefølelse og skjønne at det bare er tull fra damens side.

Anonymous poster hash: f8b45...2c2

AnonymBruker
Skrevet

Bare "hei" ? Er det det som er vanligst?

Du kan jo gjerne kommentere noe fra profilen hans, men en del har ikke så mye å jobbe med. Jeg ville åpnet med Hei og Hvordan var helgen?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann og ingen av de som har matcha meg har jeg tent på, da blir det liksom ikke noe vits i å ta kontakt.

Godt mulig jeg hadde vært feig om en pen jente faktisk hadde matcha meg.

Anonymous poster hash: 45fe7...aa3

Skrevet

Synes egentlig "hei" er en grei åpning på Tinder. Poenget er vel mer samtale enn brevveksling, så kravene blir litt annerledes enn på f.eks. OkC.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann og ingen av de som har matcha meg har jeg tent på, da blir det liksom ikke noe vits i å ta kontakt.

Godt mulig jeg hadde vært feig om en pen jente faktisk hadde matcha meg.

Anonymous poster hash: 45fe7...aa3

Hvorfor har du dratt bildet til høyre da?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har du dratt bildet til høyre da?

Det er tallenes spill. Ved å like alle er det større sjans for at noen liker deg tilbake. Skulle menn brukt lang tid på hver profil hadde de brukt evigheter. Det er bedre å se hva slags dame man har matchet opp med i etterkant.

Skrevet

Det er tallenes spill. Ved å like alle er det større sjans for at noen liker deg tilbake. Skulle menn brukt lang tid på hver profil hadde de brukt evigheter. Det er bedre å se hva slags dame man har matchet opp med i etterkant.

Det er sånne som deg som ødelegger.

AnonymBruker
Skrevet

Det er sånne som deg som ødelegger.

Jeg er ikke på tinder, men jeg har kompiser som er det. De forteller meg rett ut at "det er ikke noe vits å være kresen" når jeg spør hvorfor de liker alle.

Skrevet (endret)

Jeg er ikke på tinder, men jeg har kompiser som er det. De forteller meg rett ut at "det er ikke noe vits å være kresen" når jeg spør hvorfor de liker alle.

Ok, da, så er det kompisene dine som er med på å ødelegge. Hvorfor ikke like alle? Man skal da ikke like noen man ikke liker, skal man vel? Da faller hele poenget med appen bort.

Endret av sjonkelrolf
AnonymBruker
Skrevet

Ok, da, så er det kompisene dine som er med på å ødelegge. Hvorfor ikke like alle? Man skal da ikke like noen man ikke liker, skal man vel? Da faller hele poenget med appen bort.

Som sagt, det er tallenes spill. Akkurat som menn sender ut standariserte meldinger hvor de endrer på få ting og sender de til mange damer på datingsider. Får man napp tar man det videre.

Skrevet

Det er så liten andel av kvinnene som sveiper til høyre på en gjennomsnittlig mann at det blir mer effektivt å sveipe høyre på det meste, og heller sortere matchene. Vet om flere som gjør det, men har inntrykk av at det kommer mye an på dagsform og humør. Selv sveipet jeg høyre på det meste, men droppet de med barn, antatte dumme bimboer, overvektige og de åpenbart klin gale.

Skrevet

Det er så liten andel av kvinnene som sveiper til høyre på en gjennomsnittlig mann at det blir mer effektivt å sveipe høyre på det meste, og heller sortere matchene. Vet om flere som gjør det, men har inntrykk av at det kommer mye an på dagsform og humør. Selv sveipet jeg høyre på det meste, men droppet de med barn, antatte dumme bimboer, overvektige og de åpenbart klin gale.

Men hvis menn blir like selektive som damene, så må damene kanskje revurdere sin taktikk. Såkalt "nettdating" er en kamp.

AnonymBruker
Skrevet

Men hvis menn blir like selektive som damene, så må damene kanskje revurdere sin taktikk. Såkalt "nettdating" er en kamp.

Hva mener du skjer da? Tror du virkelig damer blir mer frempå da eller? Har du ikke hørt skjebnen om de damene som har ventet i 40+ år uten å finne seg en mann? Kvinner liker ikke å ta initiativ.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...