Gå til innhold

Til dere som har hatt festen på samfunnshus o.l.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere betalt og hvor var dere? Vet at det er store forskjeller... Har sett oss ut et par steder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi leide et svært samfunnshus utpå landet i trøndelag. Tipp topp kjøkken med "alt", stor og liten sal, flott uteområde for barna og benker å sitte på ute.

Prisen er 3500,- inkl vasking (trengte bare å koste gulv og vaske kjøkkenbenker sjøl) Betaler alt etterpå!

Skrevet

Vi sjekket ut samfunnshus i Rælingen kommune, men endte av ulike årsaker opp med å ha festen et annet sted. Kostet ca. 2500 kr inkl vask av stedet, men måtte ta oppvasken selv. Det var plass til ca. 80-90 personer på stedene vi så på.

Skrevet

Vi betaler kr 1500 og får da nøkkelen på torsdag.

Lokalet med utstyr til 60 pers, så vi må ha med litt ekstra (vi blir 78 ). Vasking av lokalet er inkludert i prisen.

Skrevet

:o :o :o

Der vi leier betaler vi 750,- Må rett nok rydde og vaske selv, men vi har så mange som hjelper til at det blir null problem. ANTE ikke at samfunnshus og sånt var så dyrt!

Skrevet

Vi betalte 2.000 tror jeg, da fikk vi nøkkelen midt på dagen på fredag og måtte ut før elve søndag forrmiddag. Trengte ikke vaske eller noe...

Skrevet

Vi betalte 10 000 for leie av samfunnshus, inkl leie av alt utstyr, oppvask og nedvasking etterpå.

Vi leide fra fredag til søndag, to digre saler, røykerom og digert kjøkken.

Skrevet

Vi skal betale 3000,- for hele helgen. Med alt av dekketøy og vasking. Flott sted!

Skrevet

Dere som har leid i oslo, hvilke samfunnshus? Høres veldig billig ut synes jeg :o

Juni04: : takk :D :klem:

Skrevet

Jeg er også kjempe nyskjerrig på lokaler i oslo... (ingen bryllupsplaner enda... men kanskje, kanskje...)

Skrevet

Har kontaktet Årvoll eldresenter og der kostet det 2500 kroner, men de har kun kjøkken tilgjengelig for oppvarming av mat og kaffekoking så man må benytte catering. 10 kroner pr person i oppvask kommer i tilegg.

Man kan også betale for gulvvask 620 kroner. Ganske billig og perfekt geografisk plassering for oss :D Skal ringe de til uka :bryllup:

Skrevet

Vi har forresten også tittet på Lofthusbadstua, men er litt usikkre på plassen. Noen som har vært i kontakt med de?

Skrevet
:o  :o  :o  

Der vi leier betaler vi 750,- Må rett nok rydde og vaske selv, men  vi har så mange som hjelper til at det blir null problem. ANTE ikke at samfunnshus og sånt var så dyrt!

:Nikke: Vi skal også betale det.....2 store saler, røykerom og et helt nytt kjøkken.
Skrevet
:Nikke: Vi skal også betale det.....2 store saler, røykerom og et helt nytt kjøkken.

men hvor er det? Kan dere sende meg en PM hvis dere ikke vil legge det ut her? :wink: please.

Er også veldig nysgjerrig på hva Grorud samfunnshus koster hvis noen aner det. :-)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Vi var i et lokale "på bygda" og der betalte vi 750 kr. Temmelig billig kan man si!

Skrevet

Vi leier et kjempefint grendehus med kjøkken,en stor sal og to små (en salong og et rom til gavebord o.l) Det er ikke så gammelt, med parkettgulv og ikke slitt i hele tatt.. det betaler vi 3300 for, og da får vi nøkkelen dagen før. Det er i nittedal, ca 15min nord for grorud.

www.nittedal.org/utheim

Skrevet

Nå har vi bestilt lokaler, men sikkert andre som trenger tips :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...