Gjest Frida Skrevet 3. juli 2002 #1 Skrevet 3. juli 2002 Yes, nå har vi endelig bestemt oss for dato, 26. april-03. Har fått bestilt kirke og lokale, men ikke mer. Nå lurer vi på hvor vi skal på brylluppsreise. Tenkte kanskje dere kunne komme med noen gode forslag. Hvor skal dere?
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 3. juli 2002 #2 Skrevet 3. juli 2002 Gratulerer med dato!! Heldig dere er da, kan jo finne en billig reise, sånn i lavsesongen mellom påske og sommeren... Vel, vi har hatt mange planer for bryllupsreise. Tenkte først på Egypt eller Thailand, men det utgikk siden vi vil gifte oss på sommeren (for varmt i Egypt, regntid i Thailand). Så tenkte vi på Maldivene eller Seyshellene, men det ser ut til å bli for dyrt... Tja, nå er vi litt usikre, men har god tid på å bestemme oss også! Noe litt eksotisk, romantiske strender... Vil anbefale Mexico forresten! Ypperlig sted for bryllupsreise!
diddi Skrevet 3. juli 2002 #3 Skrevet 3. juli 2002 Jeg aner ikke hvor vi skal! Har overlatt alt til brudgommen. Tar meg fri en uke, og har passet klart. Og har kun forlangt musserende på rommet. Så jeg har dermed ingen forventninger om at reisen skal være "perfekt". Men gleder meg til å se hva han kan finne på.
littlemama Skrevet 3. juli 2002 #4 Skrevet 3. juli 2002 Hei! Vi giftet oss 22.juni,og reiser på bryllupsreise 19.juli.For oss var det best å reise litt etterpå fordi det var lettere for oss å få noen til å passe barna våre da.Men nok om det,vi reiser ihvertfall til Korfu.Jeg gleder meg veldig.Det er helt tilfeldig at vi reiser akkurat dit,fordi vi hadde egentlig ikke råd til å ta noen bryllupsreise,men så gikk jeg helt tilfeldig forbi et reisebyrå her hvor vi bor og spurde etter den billigste reisen i det tidsrommet og så bestilte jeg den!Enkelt og greit.Er garantert minst 2.stjerners hotell så da er det greit for oss.Bare det å komme oss bort alene er stort for oss.Har hørt mye bra om Korfu så jeg gleder meg veldig!
scorpion73 Skrevet 3. juli 2002 #5 Skrevet 3. juli 2002 Mexico, jamaica, bali, pukhet osv er jo fantastiske plasser, for å ikke snakke om den domicanske rep. Andre steder må vel være en av de greske øyene, de er vistnok kjempe fantastiske, spesielt santorini( der selv den tøffeste mannen blir myk)
Gjest Anonymous Skrevet 4. juli 2002 #6 Skrevet 4. juli 2002 Dersom du ikke vil utenfor Europa så er jo Italia nydelig - Sorrento er jo såååååå romantisk og Venetzia for ikke å snakke om Roma. Dersom man vil ha enda litt mer annerledes så har man jo Sicilia også. Men Italia - fantastisk land, fantastiske folk og så romantisk da
Rose Skrevet 4. juli 2002 #7 Skrevet 4. juli 2002 Vi reiser til Stiges rett etter bryllupet, et nydelig, superromantisk sted 20 minutter utenfor Barcelona. Hvite strender, 2 km. lang strandpromonade,. masse morsomme butikker, lokale kunstnere med utsalg og deilige restauranter. Og kort vei til Barcelonas yrende liv. Har booket et luksushotell med utstikt over sjøen, og gleder oss vilt!
Gjest Anonymous Skrevet 4. juli 2002 #8 Skrevet 4. juli 2002 Italia er et helt fantastisk land å feriere i. Masse historie og veldig romantisk. Venezia og Roma er jo spesielle, men hva med Toscana området? Særlig om dere har mulighet til å leie bil og kjøre litt rundt. Vi var i Italia i fire uker i fjor, leide bil og kjørte akkurat der vi ville. Det var der han fridde Bryllupsreisen vår går til Brasil. Vi skal kombinere med å se de svære fossene i Iguasu, jungelen rundt Manaos (Amasonas), milevise strender i Fortaleza og byen Rio. Også denne gangen fire uker. Har virkelig slått på stortromma i år, selv om vi har ordnet med rimelig reise. Kan anbefale opplevelsesreiser på det varmeste. Får både romantiske dager sammen i tillegg til opplevelser som man bare har hørt om og sett på tv. -M- (veldig lykkelig nygift!!!)
Gjest Anonymous Skrevet 4. juli 2002 #9 Skrevet 4. juli 2002 Vi skal til Malta på dette hotellet; www.corinthiahotels.com/hotel.asp?h=11&|=1
Angelina Skrevet 5. juli 2002 #10 Skrevet 5. juli 2002 Vi gifter oss i august i år, men drar ikke på bryllupsreise för i slutten av september. Hadde opprinnelig tenkt oss til Mexico, men fant ingen turer som passet våre önsker og vår lommebok, så da legger vi turen til Dominikanske republikk. Har bestilt 2 uker med slaraffenliv på et all-inclusive anlegg. Vi har ikke noe behov for store opplevelser på bryllupsreisen, så for oss var dette et greit valg. Skal bare sose rundt i varmen og koooose oss! Dersom man reiser litt utenom sesong, vil jeg også anbefale Faliraki på Rhodos. Forholdsvis stille og fredelig sted som er et greit utgangspunkt for utflukter rundt om på öya. Masse fredelige uberörte strender på vestsiden av öya, hvor man kan väre nesten helt alene. Deilig!
vinterbrud 010203 Skrevet 6. juli 2002 #11 Skrevet 6. juli 2002 Vi har ikke bestemt oss ennå...men i går så vi noe som fristet: Fly tur - retur Oslo- Florida. Florida i 8 dager på et flott hotel hvor vi får suite, frokost og gratis drikke i to timer hver dag. Dessuten er det leiebil til oss de 8 dagene inkl. i prisen. Deretter er det 7 dager på cruise hvor man bl.a besøker Haiti, Mexico o.l. På cruiset er all mat inkludert, nesten alle aktiviteter og i tillegg får man et par småting ekstra hvis det er bryllupsreise; frokost på lugaren, fotografi m/ ramme, kanapeer på lugaren osv. Dette kostet mlm. 17000- 27000 per pers. Men med tanke på alt som er inkludert er det kanskje ikke så gal pris?! 8)
Flo* Skrevet 7. juli 2002 #12 Skrevet 7. juli 2002 Må slenge meg med og anbefale den Dominikanske Republik. Var selv der på bryllupsreise i mars i år. Vi reiste med Vingreiser og her bodde vi : www.hotel-caribbean.com/cgi-bin/hotel.pl?hotelcode=OPD Dette var en all inclusive reise og dette er virkelig å anbefale. ( all inclusive = mat, drikke, alkohol, aktiviteter, solstoler, strandhandduker osv ) Vi hadde 18 restauranter som vi kunne spise på, åpen bar fra kl.10.00. Fri tilgang til vann, brus osv hele døgnet, kjempetrivelig betjening, hotellet lå helt nede på stranda, fine bassengområder, masse aktiviteter + + + + +
Armonia Skrevet 7. juli 2002 #13 Skrevet 7. juli 2002 Hei Vi har heller ikke bestemt oss, men mest sannsynlig blir det Isla Margarita utenfor Venezuela. Reiser da med et dansk selskap og prisen er overaskende billig To uker i juli kommer på ca 11000-12000 og da er all mat og drikke inkludert Må reise fra Danmark, men det spiller ingen rolle...
Cr@sh Skrevet 7. juli 2002 #14 Skrevet 7. juli 2002 Hei... og grattis... Vi skal først på en liten mini-bryllupsreise i Norge. Vi skal sykle over Hardangervidda sammen. Det vil si dele telt og sovepose og ta kalde bad sammen i skumringen... Skikkelig romantisk spør du meg... Når vi senere har fått fordøyd bryllupsherlighetene litt, tar vi en tur til Thailand. Som du er blir det litt av hvert på oss... Men gjett om vi gleder oss... lykke til med valg av reisemål...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå