AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #1 Skrevet 3. mai 2015 Hvor mye veier dere? Er dere fornøyd, eller vil dere veie mindre/mer? Jeg er selv 158 og veier 63 kilo. Driver å slanker meg, og målet er å veie 55 ca.Anonymous poster hash: 6c496...5ea
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #2 Skrevet 3. mai 2015 155 cm ca, skal ned.Anonymous poster hash: 005ce...543
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #3 Skrevet 3. mai 2015 Er 159 cm og veier 61 kg. Skal verken opp eller ned i vekt. Anonymous poster hash: c82f5...1ec
Gjest Sukkerbit Skrevet 3. mai 2015 #4 Skrevet 3. mai 2015 Jeg veier 55 kg. 50 kg veide jeg da jeg var 13 og det er for lite for meg nå. Når jeg veier 60 kg synes jeg at jeg blir litt vel stor over rumpa. Nå er jeg så normal og akkurat passe så det går an å få det og legen sier også at jeg har en fin vekt, men at jeg i alle fall er slank nok. Jeg synes kanskje personlig når jeg ser hele figuren min naken i et speil at jeg har litt vel brede hofter og lår, men tror ikke jeg har mye fett. Ser i alle fall ikke ut som at det er særlig med fett til overs på kroppen. Tror jeg bare er bygd sånn og må akseptere min kvinnelige figur eller noe. Men føler at siden jeg er så liten så passer det best at jeg ikke har så mye former fordi man ser lett stor ut tror jeg hvis man er liten med former.
BlendaSensitive Skrevet 3. mai 2015 #5 Skrevet 3. mai 2015 .... og her kan du lese svarene fra den andre tråden. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=933552 Du som har laget begge to?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå