Gå til innhold

Hvordan konverterer jeg disse størrelsene?

Anbefalte innlegg

Gjest Sobril
Skrevet (endret)

Er en bikini jeg har lyst til å kjøpe på Zalando, men de opererer med størrelser jeg ikke har peiling på (36A, 36B, 38A, 38B etc). Dessuten - i størrelsesguiden deres har de bare 70A, B, C osv.

Noen som kan hjelpe?

post-31231-0-70938700-1430671547_thumb.j

Endret av Sobril
Videoannonse
Annonse
Gjest Sobril
Skrevet

https://www.zalando.no/faq/?state=hjelp-stoerrelsesguide-dame-undertoy

Prøv denne linken, der bruker du størrelseskalkulatoren for å finne ut av størrelsen du må bestille.

Om linken ikke funker, går du bare helt nederst på siden til zalando, trykker på størrelsesguide -> dame -> undertøy.

Har prøvd den før. Er der man får opp ordinære størrelser. Ikke disse andre de opererer med. Ellers takk :)

Skrevet (endret)

http://www.klikk.no/mote/kamille/lopogkjop/article728851.ece

Her da, hvis du blar ned til "hvilken BH-størrelse er du?" så er det en lang liste med hvordan norske størrelser er i UK, USA og Australia. Mulig Zalando bruker UK istede for norske størrelser. :)

http://www.brasize.com/au-to-us-uk-eu-fr-it.html

Her var det også et størrelseskart, som jeg lurer på om er litt mer nøyaktig enn den til klikk.no

Endret av Suzum
Gjest Lille-pus
Skrevet

Nå tar jeg en råsjans, basert på en helt fiktiv antagelse om at det muligens kan være en bikini av merket Seafolly som er aktuell.

Det merket er australsk, og har sin size guide her.

- den er verd å se nøye på for de av oss som ikke pleier kjøpe noe derfra :fnise:

Gjest Sobril
Skrevet (endret)

Jeg tror vi har knekket koden :)

Når jeg åpner lenken din så står det Watercult i adressen.

Watercult har denne sizeguiden, merket er tysk og da tror jeg det henger i hop.

Ta en titt og se om du er enig :)

Ja, kanskje. Betyr det da at de faktisk bare selger A og B-cup i disse bikiniene? Føler meg utrolig DUM nå, men... Jeg er en 70D. Dvs 90 cm rundt puppene - 70 cm under. Gidder du å finne størrelsen min? :sjenert:

Eller - jeg skal egentlig ha en 36D??

Endret av Sobril
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Ja, kanskje. Betyr det da at de faktisk bare selger A og B-cup i disse bikiniene? Føler meg utrolig DUM nå, men... Jeg er en 70D. Dvs 90 cm rundt puppene - 70 cm under. Gidder du å finne størrelsen min? :sjenert:

Eller - jeg skal egentlig ha en 36D??

Jeg ville sagt du skulle ha en 36D.

36 ut i fra at den omkretsen er oppgitt til 68 - 71 cm, og en D cup fordi det er 90 cm rundt på bredeste sted i 'pupperegionen'.

Og det kan jammen se ut som den modellen bare er tilgjengelig i A og B cup ja... :sukk:

Endret av Lille-pus
Gjest Sobril
Skrevet

Jeg ville sagt du skulle ha en 36D.

36 ut i fra at den omkretsen er oppgitt til 68 - 71 cm, og en D cup fordi det er 90 cm rundt på bredeste sted i 'pupperegionen'.

Og det kan jammen se ut som den modellen bare er tilgjengelig i A og B cup ja... :sukk:

Så utrolig døvt for meg - men takk skal du ha for bryderiet :)

Gjest Lille-pus
Skrevet

Så utrolig døvt for meg - men takk skal du ha for bryderiet :)

Absolutt ingen årsak :)

Vi får nå prøve å hjelpe hverandre som best vi kan synes jeg :)

Slenger inn en liten lenke her (sortert på 70D og bare salgsvarene).

Jeg kjøpte bikini fra dem i fjor og smatt da under den daværende mva og tollgrensen på 200 kroner.

Passformen var helt super til meg, og jeg deler dem så gjerne :)

Eksempel her:

Bikini top og bikinitruse/underdel. Totalpris innkjøp: £12,50 + £8 + £5,50 i pakking og porto = £26 (tilsvarer 304,72 med kursene tollvesnet benyttet i forrige uke).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...