Skyblue Skrevet 3. mai 2015 #1 Skrevet 3. mai 2015 Jeg tenker å bytte fra Agria til Storebrand da jeg ser det er litt billigere forsikring hos Storebrand. Har to Jack Russler. Hvordan gjør jeg dette? Sier jeg ifra til Agria at jeg vil bytte til storebrand, eller bare avslutter jeg der og bestiller ny forsikring ?
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 3. mai 2015 #2 Skrevet 3. mai 2015 Jeg byttet fra Agria til Gjensidige. Da ringte jeg Gjensidige og sa at jeg ønsket å bytte til dem. Når vi så hadde avtalt hvilken type forsikring jeg ville ha, så fikset de resten. Jeg slapp å kontakte Agria
Skyblue Skrevet 3. mai 2015 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2015 (endret) Jeg byttet fra Agria til Gjensidige. Da ringte jeg Gjensidige og sa at jeg ønsket å bytte til dem. Når vi så hadde avtalt hvilken type forsikring jeg ville ha, så fikset de resten. Jeg slapp å kontakte Agria Takk for svar! Greia er at jeg er tunghørt, så klarer sjeldent å få med meg alt som blir sagt over tlf, og når det gjelder viktige ting som dette, så tørr jeg ikke å ta sjansen! Så vil derfor gjøre det skriftlig. Kanskje jeg bare skal kontakte Storebrand via mail da? Endret 3. mai 2015 av Skyblue
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 3. mai 2015 #4 Skrevet 3. mai 2015 Det kan du helt sikkert Det eller møte opp på deres kontor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå