Gå til innhold

Hvordan bli kjent?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

jeg er ikke så bevandret i dating-verden etter å ha vært i ett forhold i fem år som nå er over for en god tid siden.

Jeg har vært så heldig å møte en ordentlig koselig fyr som desverre bor ett stykke unna, helt ok å kjøre men med barn(mine, 2 stk) inne i bildet vanskeliggjør det hele blikjent-prosessen. Vi vil møte hverandre nå og da, i den anledning er mitt store spørsmål hvordan la han bli mest mulig kjent med meg og jeg med han? Noen gode datingtips ift å identifisere felles kjerneverdier, hva man kan samtale om både på overflaten og litt dypere m.m? Har noen relativt gode pekepinner på hva jeg ønsker i en partner.

Vil påpeke at verken jeg eller han vil rushe inn i noe, men føler meg skikkelig rusten i dette. Har to små inne i bildet og det gjør dessuten prosessen enda viktigere for meg å ¨selektere ut¨ det som blir feil så tidlig som mulig. Hva jeg mener med det er at jeg ønsker ikke å finne noen som man kanskje tror er rett, som introduseres for barn etter eks 6 mnd ¨sammen¨ for så at det rakner. Om jeg skal bevege meg inn i ett forhold må det være helt sikkert fra begge partes sider.

Såå, noen gode tips? ps. jeg har ikke googlet "dating råd", ønsker oppriktig gode råd, gjerne egenerfarte :-)

Anonymous poster hash: ce28b...201
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må jo spørre om ting som er viktige for deg, hvordan en partner skal være. Folk er jo utrolig forskjellige og det du kan anse som normalt kan være helt feil for en annen. Hvis du har klart å identifisere dine egne kjerneverdier tror jeg det skulle gå rimelig greit å finne ut om personen passer deg.

Anonymous poster hash: 3ea16...839

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det viktigste man skal tenke over er hvordan man lever livet og om det vil kunne passe med det livet man selv lever. Trives du med å være hjemme, mens han trives med å være i aktivitet utenfor huset vil dere få et problem. Eller omvendt så klart.

Hvordan man har det med seg selv er også veldig viktig.

Er man trygg på seg selv, kan det fort bli slitsom med en person som trenger mye bekreftelse, og er man selv usikker bør man ikke bli sammen med en person som er veldig sosial og får mye oppmerksomhet. f.eks.

AnonymBruker
Skrevet

Nettinettet - synes du drar frem noe som er viktig, helt soleklart :-) Legger det i bakhodet og tar med på veien videre ;-)

- TS

Anonymous poster hash: ce28b...201

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...