AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #1 Skrevet 3. mai 2015 Jeg er en kvinne i starten av 20-årene som har funnet ut at jeg ikke har trent helt riktig mtp målsettingen min. Jeg har lyst på en mer veldreid kropp og har hatt særlig fokus på rumpa. Problemet mitt har nok vært at jeg ikke har spist nok proteiner samtidig som at jeg aldri har gått opp til tyngre vekter. I det siste (de siste par ukene) har jeg fått øynene opp for hvor vanvittig viktig det er med progresjon i treningen samt bedre kosthold. Har i det syste begynt å øke vekter eller antall reps jevnlig for å forhåpentligvis bli sterkere og få en finere rumpe. Hvis jeg fortsetter slik, hvor lang tid vil det ta før jeg ser resultater i form av litt mer spretten rumpe? Har dere noen andre tips til mat/øvelser/restitusjon som må til for å få et raskere og bedre resultat? Setter meget stor pris på svar! Anonymous poster hash: d21bf...936
hederlig Skrevet 3. mai 2015 #2 Skrevet 3. mai 2015 Hvilke øvelser trener du, og hvor mye kg tar du i dem? Antall repetisjoner og sett?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå