Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Er det flere foreldre her inne som liker å gå i fornøyelsesparker? Jeg synes det er så gøy med alle mulige parker, noe fireåringen er veldig fornøyd med :) Vi er mye i dyreparken ettersom vi bor i nærheten, vært i legoland flere ganger, i sommer skal vi til tusenfryd noen dager og Hunderfossen. Vi reiser også til disneyland 2-3 ganger årlig. Er det tivoli i nærheten tar vi alltid en tur innom der. Vi holder på å spare opp til en skikkelig langtur til Florida når hun blir 8-9 år :)

Anonymous poster hash: fcd55...92a

Videoannonse
Annonse
Gjest Solstråla88
Skrevet

Noen parker er festlige, liker godt disney selv men har kun vært i disney parkene i florida. Dyreparken i kristiansand er også morsom. Liker dårlig karuseller så tusenfryd er vi lite på selvom vi bor 30 min unna

AnonymBruker
Skrevet

Det har jo blitt så mye mer for barn enn det var for en del år siden på tusenfryd. Så tenkte vi skulle teste ut. Hunderfossen var jeg mye som liten, så vi vil gjerne teste dette ut i år. Har jo skjedd en del forandringer der også de senere årene. Har dere vært i alle parkene i Florida? Ser de har fått frozen fun der :)

AnonymBruker
Skrevet

Synes de fleste er for masete.

Anonymous poster hash: dfb17...d9f

Gjest Solstråla88
Skrevet

Det har jo blitt så mye mer for barn enn det var for en del år siden på tusenfryd. Så tenkte vi skulle teste ut. Hunderfossen var jeg mye som liten, så vi vil gjerne teste dette ut i år. Har jo skjedd en del forandringer der også de senere årene. Har dere vært i alle parkene i Florida? Ser de har fått frozen fun der :)

Jeg jobbet i disney, så har vært i alle disney parkene, seaworld, gatotland og nasa. Diseny og seaworld synes jeg er verdt et besøk, spesielt magic kingdom med cinderella castle og pirate of the carabien, epcot og hvis du liker å kle seg ut og dere har økonomi til det gi henne fisney make over i downtown disney. Det har jo også kommet masse nytt der siden jeg var der for 7 år siden, men skal tilbake i september så gleder meg til alt nytt å se
Gjest Wanda Maximoff
Skrevet

Jeg elsker fornøyelsesparker! Skal ta med guttungen på fler og nå begynner han å bli så stor at han kan nyte det! Jeg fikk veldig gode råd i en annen tråd her og har nå begynt å legge planen for å dra til Disney i Frankrike neste år!

AnonymBruker
Skrevet

Bare spørr hvis du trenger flere råd om disneyland Paris Steve Rogers :) Vi er godt kjent der :) det er mye å gjøre der :) De har jo også Universal Studios :) Så det er jo to parker. Til deg over her, ettersom jeg hører har de nå gjort om en del av epcot i Florida til Frozen fun, de har da bygget Arendell (byen i frozen) og litt forskjellig.

Gjest Wanda Maximoff
Skrevet (endret)

Bare spørr hvis du trenger flere råd om disneyland Paris Steve Rogers :) Vi er godt kjent der :) det er mye å gjøre der :) De har jo også Universal Studios :) Så det er jo to parker. Til deg over her, ettersom jeg hører har de nå gjort om en del av epcot i Florida til Frozen fun, de har da bygget Arendell (byen i frozen) og litt forskjellig.

Var det deg i den tråden? :)

Jeg elsker for øvrig teater også; og 17. mai. Vi bor i Oslo så vi er en del på teater.

Endret av Steve Rogers

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...