AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #1 Skrevet 3. mai 2015 Eller bare kleint? Før/etterbilder av trening er det jeg refererer til, sånn av hele kroppen hvor magen syns. Anonymous poster hash: 7b36c...284
Gjest Vevila Skrevet 3. mai 2015 #2 Skrevet 3. mai 2015 Jeg synes det er innafor. Gjerne til inspirasjon for andre også.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #4 Skrevet 3. mai 2015 Tror du folk er interessert i se det, da? Anonymous poster hash: 3c928...278 1
Gjest Raindrops Skrevet 3. mai 2015 #5 Skrevet 3. mai 2015 Både kleint og helt innafor. Folk gjør det jo hele tiden, enten der muskler eller vektnedgang. Du hadde sikkert fått en like av meg uansett.
Kragebein Skrevet 3. mai 2015 #6 Skrevet 3. mai 2015 Innafor så lenge det viser faktisk endring og du ikke poster det hver uke eller måned.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #7 Skrevet 3. mai 2015 Nei, teit. Anonymous poster hash: b125d...8c0
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #8 Skrevet 3. mai 2015 Vise kroppen og mage uten klær er på grensen til narsissistisk, og i beste fall platt og selvopptatt. Et bilde med klær som viser en ganske overvektig person eller svært undervektig som har blitt normalt sunn: en helsemessig bragd jeg kunne gitt en like på.Anonymous poster hash: 5d8b9...f7b 1
Christiania_Oslo Skrevet 3. mai 2015 #9 Skrevet 3. mai 2015 Er jo om antar jeg, bare pass på at du ikke går opp igjen da det kan bli litt kleint;)
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #10 Skrevet 3. mai 2015 Innafor kun for de som har gått ned 10-40 kg eller mer. Å vise fram kroppen i hytt og pine for å vise liksommuskler er ikke innafor. Blir du tynn nok får enhver definerte magemuskler.Anonymous poster hash: d9f9b...6f7 1
Gjest The damned Skrevet 3. mai 2015 #11 Skrevet 3. mai 2015 Jeg ville ikke lagt ut på Facebook, men kunne gjort det på Instagram for eksempel. Da må det være synlig forskjell, og jeg forstår godt at folk er stolte over å ha forandret kroppen sin og vil vise det. Synes det er veldig inspirerende å se på før og etter bilder.
Gjest morhjertegod Skrevet 3. mai 2015 #12 Skrevet 3. mai 2015 Om du er stolt av jobben du har gjort, så hvorfor ikke, gjør det du har lyst til.
Sugerøret Skrevet 3. mai 2015 #13 Skrevet 3. mai 2015 Gi F i hva andre måtte mene,bruk Facebook slik du vil.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #14 Skrevet 4. mai 2015 Innafor kun for de som har gått ned 10-40 kg eller mer. Å vise fram kroppen i hytt og pine for å vise liksommuskler er ikke innafor. Blir du tynn nok får enhver definerte magemuskler.Anonymous poster hash: d9f9b...6f7 Skjønner ikke hvorfor det er greit å vise at man har slanket seg, altså jobbet mot den kroppen man vil ha, men så snart det er snakk om å bygge muskelmasse så er det helt forferdelig og narsissistisk. Selv synes jeg begge deler er litt tåpelig, men jeg gjør iallefall ikke forskjell. Anonymous poster hash: 48bac...6a4
BeautyBox Skrevet 4. mai 2015 #15 Skrevet 4. mai 2015 (endret) Ei jeg kjenner legger ut daglige bilder av seg selv som fitnessmodell. Og hver gang jeg har tatt henne med på sosiale lag med mine venner så har alle gått lei av at hun bare prater om seg selv og hvordan hun trener og hvordan alle kommenterer kroppen hennes. Mens andre kan legge ut ett enkelt før- og etterbilde, eller rett og slett bare et nytt profilbilde av helfigur hvor alle skjønner at man har gått fra overvektig/undervektig til normal/slank. Eller at man har fått en mye mer atletisk kropp, fra å være "helt vanlig", altså bygd mye muskler... Og det kan være helt greit. Alt er som regel greit så lenge det er innafor rimelighetens grenser. Hadde ikke reagert på at noen la ut ett enkelt bilde Endret 4. mai 2015 av BeautyBox 1
Chizue Skrevet 4. mai 2015 #16 Skrevet 4. mai 2015 Ett før og etter bilde er helt innenfor synes nå jeg da, men å legge ut f.eks: Før: Etter: 1.april.14 1.mai. 2014 Eller legge ut før/etter bilde hver eneste uke (Ja noen på facebooken min gjør faktisk det og du ser ikke forskjell!) Men du ser forskjell på de som legger ut ett år imellom Enten det er slanking, vektnedgang eller andre ting
Gjest Honeyblossom Skrevet 4. mai 2015 #17 Skrevet 4. mai 2015 Jeg syns det er greit, så lenge man faktisk kan se tydelig foranding og det ikke er hver uke liksom Hvis du legger det ut for ofte kan det tolkes som at du bare ønsker å vise deg frem, hverfall på facebook. Føler at det er mer akseptabelt å legge ut før og etterbilder på Instagram.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå