Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg ser etter noen maxiskjørt for sommeren, men jeg sliter litt med å finne noen jeg liker. De må sitte fra midjen av og helst ikke ha splitt. Jeg ønsker heller ikke at de skal være veldig tettsittende.

Av farger liker jeg godt litt mørke nyanser, slik som burgunderrødt, blodrødt, mørkegrønt, olivengrønt, brunt og mørkegrått. Ettersom dette ikke er typiske sommerfarger synes jeg det er litt vanskelig å finne. Jeg er åpen for lysere varianter av grønn for eksempel, men ikke av rødt. Av type stoff er jeg åpen, men jeg ser primært etter noe i bomull. Skjørtene er til hverdagsbruk.

Håper noen kan hjelpe meg! Jeg har ikke funnet noe jeg liker på Asos, Nelly, H&M eller Zara.

Eksempler:

74929225.jpg

(

dark-brown-lita-boots-jeffrey-campbell-b

(

0410dca59756460fd3720c1444688b03.jpg

(https://www.pinterest.com/pin/397301998348291956/)

Anonymous poster hash: 7ae91...260
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du finner mange slike på ebay :)
Noen tips til hva slags topper/overdeler og spesielt jakker man kan ha til sånne skjørt?
Singlet er jo fint, men etter kl 16 så blir det jo litt kaldt og jeg sliter med å finne jakke som ser bra ut til dette og som samtidig gir litt varme (derfor ikke ola-jakke f.eks)

Anonymous poster hash: 1e0c8...92b
Gjest Sunhands
Skrevet

Jeg ser også etter sånne skjørt, så jeg bumper opp tråden din og håper det kommer noen svar! :)

AnonymBruker
Skrevet

Nelly.No eller asos.COM har helt sikkert noen ;)

Anonymous poster hash: 252b4...e65

AnonymBruker
Skrevet

Er en del skjørt i mørkere farger her: https://www.zalando.no/maxiskjort/

Takk for link! Mange fine skjørt, men synd de ikke hadde noen i mørkegrønn, burgunderrødt eller blodrødt, som er de fargene jeg primært ønsker. Jeg fant et i mørkegrått, så kanskje jeg skal gå for det. Jeg skal se litt videre. :)

Nelly.No eller asos.COM har helt sikkert noen ;)

Anonymous poster hash: 252b4...e65

Takk for tips. Som skrevet har jeg ikke funnet noe her enda, men jeg skal fortsatt være på utkikk. :)

AnonymBruker
Skrevet

Du finner mange slike på ebay :)

Noen tips til hva slags topper/overdeler og spesielt jakker man kan ha til sånne skjørt?

Singlet er jo fint, men etter kl 16 så blir det jo litt kaldt og jeg sliter med å finne jakke som ser bra ut til dette og som samtidig gir litt varme (derfor ikke ola-jakke f.eks)

Takk for tips! Jeg har aldri handlet før på ebay. Er det trygt?

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips! Jeg har aldri handlet før på ebay. Er det trygt?

I de fleste tilfeller, ja. Er lurt å sjekke hvor bra tilbakemelding har fått. Samtidig, mye av de Kina-produserte klærne, som selges på Ebay, er rælete med dårlig kvalitet og som regel ikke tilpasset en gjennomsnittlig nordisk kropp størrelsemessig.

Anonymous poster hash: eb89b...452

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg handler mye på ebay og aldri blitt lurt. 1 av 10 klær passer ikke, så en str L i kina str har jeg lært meg at er S i europa. Ellers står det som regel centimenter mål på UK og US størrelser.
Ebay har også en garanti som gjør at man rapporterer om man ikke får varen etter angitt tid, og da får man pengene igjen. Selgeren får ikke pengene før det er registrert at pakken er levert fra postkontoret i mottaker landet, fordi de bruker Paypal som betalingsordning som gjør det hele veldig trygt!
Jeg kjøpte mitt vinrøde maxiskjørt derifra og er storfornøyd :)

Det er enkelte ting det ikke er så god kvalitet på ja, men sånn som maxiskjørt som man uansett går å tråkker i enten de er kjøpt på Gucci eller Ebay så spiller faktisk ikke kvaliteten så mye for min del.

AnonymBruker
Skrevet

I de fleste tilfeller, ja. Er lurt å sjekke hvor bra tilbakemelding har fått. Samtidig, mye av de Kina-produserte klærne, som selges på Ebay, er rælete med dårlig kvalitet og som regel ikke tilpasset en gjennomsnittlig nordisk kropp størrelsemessig.

Anonymous poster hash: eb89b...452

Ja jeg handler mye på ebay og aldri blitt lurt. 1 av 10 klær passer ikke, så en str L i kina str har jeg lært meg at er S i europa. Ellers står det som regel centimenter mål på UK og US størrelser.

Ebay har også en garanti som gjør at man rapporterer om man ikke får varen etter angitt tid, og da får man pengene igjen. Selgeren får ikke pengene før det er registrert at pakken er levert fra postkontoret i mottaker landet, fordi de bruker Paypal som betalingsordning som gjør det hele veldig trygt!

Jeg kjøpte mitt vinrøde maxiskjørt derifra og er storfornøyd :)

Det er enkelte ting det ikke er så god kvalitet på ja, men sånn som maxiskjørt som man uansett går å tråkker i enten de er kjøpt på Gucci eller Ebay så spiller faktisk ikke kvaliteten så mye for min del.

Tusen takk, dere! Da får jeg prøve å se litt her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...