Gå til innhold

Antrekk til 17. mai

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, dagens spørsmål fra meg er da hva dere skal kle de søte små i til 17 mai. :)

Anonymous poster hash: 691df...87d
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kofte på begge to

Anonymous poster hash: 87fe1...a9c
Gjest Trolletrine
Skrevet

Mørkeblå matroskjole, hvite strømper og svarte lakksko. Hvit sløyfe i håret.

Gjest Solstråla88
Skrevet

Om vi gidder å gå ut skal han ha på seg bunad.

AnonymBruker
Skrevet

Vi synes bunad er utrolig stygt og vi har kjøpt fine kjoler og bukse/skjorte til barna :-)

Anonymous poster hash: 08389...d26

Skrevet

Her skal mini ha på folkedrakt fra Østerrike. Bunad blir det ikke før hun blir eldre

Skrevet (endret)

Dobbelpost

Endret av Nique
Skrevet

Det blir enten en lilla kjole med hvite striper jeg kjøpte for 20,- på ett konkurssalg med hvite strømpebukser, hvite jakke og hvitt skaut, eller en blomstrete kjole med samme tilbehør som hun fikk av tanten sin til jul. Nydelig fin blir hun uansett. Tar med noen klær i reserve i tilfelle matsøl eller at kjolen blir ubehagelig å ha på.

Det er en barnebunad i familien til min mann, men hun er enda for liten til den.

AnonymBruker
Skrevet

Lillegutten skal ha lyse blå matrosdress med shorts og hvit strømpebukse. Han er 2 og skal gå i sitt første tog. Bunad får han når han er litt større, synes matrosdress er så søtt

Anonymous poster hash: b3620...888

Skrevet

Min skal ha hvit body med krage, vest fra memini med båt, enten brune eller blå shorts, hvite strømper og pensko. Må sikkert ha en jakke over også :)

Skrevet

Korpsuniform i år også

Skrevet

Juksebunader til begge to. :-)

Skrevet

Minstejenta skal ha barnebunad/juksebunad og størstejenta skal ha ekte bunad fra Husfliden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...