Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mange stygge nupper på overarmene og driver jevnlig med eksfoliering (skrubb i lotionform og votter). Dere som også har slitt med det, har dere tips til eventuelle merker eller noe sånt som kan fungere?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mine ble borte etter en stund med betakaroten.

Anonymous poster hash: 71b5b...903
AnonymBruker
Skrevet

Mine pleier å være tegn på tørr hud, så da passer jeg ekstra godt på å smøre meg inn etter dusj.

Anonymous poster hash: 08a93...896
Skrevet

Skrubber med en hampskrubb jeg kjøper på apoteket og smører meg med bodylotion.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her bruker vi noe geite-ett-eller-annet(?!) fra hjemlandet som vi bruker å skrubbe kroppen med og da faller alt av døde hudceller og hudormer bort. Hver gang jeg føler jeg har nupper på overarmen eller bak låra skrubber jeg drt bort og det blir borte. Helt genialt naturprodukt fra hjemlandet som jeg sikkert hadde tjent meg rik på om jeg hadde lansert det, men orker bare ikke tanken med alt strevet, hehe.

Forresten, ga jeg litt til en vennine da vi skulle på skolevall fordi hun slet ekstremt med nupper på overarmen, og gjett hva, de var borte til ballet!

Anonymous poster hash: 0d21e...81f

Skrevet

Takk for svar folkens. Kan være jeg bare har vært uheldig med skrubbene jeg har valgt, får ta en tur til byen i morgen og prøve noe nytt. Synes du skal lansere produktet jeg, AB ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...