Gå til innhold

Kompis til ex-date, ulovlig teretorium?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var ganske interessert i en mann for et års tid siden, og før han og jeg startet å date prøvde kompisen hans seg på meg og jeg avviste han med at jeg faktisk var forelsket i kameraten hans og det respekterte han. Han var veldig min type gutt og hadde det ikke vært for at jeg allerede hadde lyst på en annen hadde jeg ikke nølt.

Så skjærte det seg mellom meg og han jeg likte, etter bare noen måneders dating. Treffer fortsatt på kameraten hans i ny og ne og lurer på om det er helt uhørt å starte å holde på med han nå? Han vil fortsatt ha meg, men jeg vet ikke om det er for å bare se om han også kan "vinne" meg og at gutta kan le av det etterpå om at de har vært på felles "tøsa"... Hvordan kan jeg vite om han faktisk mener noe seriøst eller om han bare vil playe, uten å ende i den situasjonen at vi har fylla sex og ikke noe mer, kan jeg si at jeg liker han men ikke kommer til å ha sex med han før vi evn er ordentlige kjærester? (jeg har kun sex med de jeg liker og ser for meg å være sammen med)

Anonymous poster hash: 147c3...666
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som oppskrift på drama.

Anonymous poster hash: fe368...b17
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor det? han jeg holdt på med da er jo ikke interessert i meg lenger, det var han som dumpa meg for et år siden etter bare et par mnd

AnonymBruker
Skrevet

Syntes ikke dette hørtes så feil ut, det er jo trossalt lenge siden du datet kameraten, og når han dumpet deg så er det hans tap. Det er som regel gjennom kjente at man blir kjent med nye, så noen vil alltid kjenne noen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...