AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #1 Skrevet 3. mai 2015 Noen her inne som har gode tips for en app som kan hjelpe meg å telle kalorier? Ønsker gjerne å gå ned noen kg til sommeren Anonymous poster hash: 55bd0...be7
Pringle Skrevet 3. mai 2015 #2 Skrevet 3. mai 2015 Da vi jeg slå et slag for Fitbit! Jeg har brukt Grete Roede og ble driitlei, så brukte jeg Myfitnesspal og ble drittlei Håper Fitbit fortsetter å funke bra, da er ihvertfall jeg glad
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #3 Skrevet 3. mai 2015 Da vi jeg slå et slag for Fitbit! Jeg har brukt Grete Roede og ble driitlei, så brukte jeg Myfitnesspal og ble drittlei Håper Fitbit fortsetter å funke bra, da er ihvertfall jeg glad Jeg har hørt om Myfitnesspal. Synes du Fitbit er bedre? Anonymous poster hash: 55bd0...be7
Pringle Skrevet 3. mai 2015 #4 Skrevet 3. mai 2015 Jeg har hørt om Myfitnesspal. Synes du Fitbit er bedre? Anonymous poster hash: 55bd0...be7 Ja, jeg synes det. MFP er så treeeg og tungvint og rotete og bakvendt. Jeg kan ikke huske hvorfor jeg ikke gikk rett til Fitbit, men det kan ha vært en forventning om at MFP hadde flere norske matvarer. Som jeg måtte legge inn på nytt uansett, fordi de fleste er ubrukelige. Jeg bruker MFP fremdeles for å lage/lagre oppskrifter/måltider som jeg legger inn som "matvarer" i Fitbit. Og jeg henger fremdeles på forumet til MFP. Ikke gå til Fitbit-forumet hvis du verdsetter hjernen din
grrwaffmjau Skrevet 3. mai 2015 #6 Skrevet 3. mai 2015 Prøvd mfp og lifesum, og foretrekker absolutt lifesum:)
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #9 Skrevet 3. mai 2015 Er det lett å finne norske matvarer på Lifesum? TS. Anonymous poster hash: 55bd0...be7
mandel92 Skrevet 4. mai 2015 #10 Skrevet 4. mai 2015 Er det lett å finne norske matvarer på Lifesum? TS. Anonymous poster hash: 55bd0...be7 Ja, har aldri hatt problemer med å finne dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå