Gå til innhold

Hvor attraktiv er jeg egentlig.....?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en kvinne, 40+ med 2 barn som er på vei ut i verden for å studere.

Selv er jeg middels utdannet, har en grei jobb som gir en lønn jeg klarer meg på, hverken mer eller mindre.

Jeg er stort sett alltid i god humør, høyrøstet og litt overvektig.

Nå er det tid for å finne en jeg kan dele gode og dårlige dager med.

Men hvor atrektiv er jeg egentlig? Bør jeg ta av meg noen kilo slik at jeg blir sylslank? Bør jeg prioritere å handle klær på andre steder enn H&M, Cubus og Vivikes?

Hvor finner man disse mennene som er sosiale, høflige og i jobb?

Anonymous poster hash: 179c8...998
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du aldri prøvd å gjøre noe med overvekten da? I så fall så ville jeg selvfølgelig prøve å gå ned litt, også med tanke på helse. Hvor attraktiv du er, er umulig å si uten å se bilde :-) Sikker på du er fin.

Anonymous poster hash: e7e3f...1aa
AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du med høyrøstet? Det er ikke et positivt ladet ord..

Anonymous poster hash: b62da...c17

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes sikkert en komfortabel vekt mellom overvektig og sylslank.

Anonymous poster hash: dd000...b0f
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selv er jeg middels utdannet, har en grei jobb som gir en lønn jeg klarer meg på, hverken mer eller mindre.

Men hvor atrektiv er jeg egentlig? Bør jeg ta av meg noen kilo slik at jeg blir sylslank? Bør jeg prioritere å handle klær på andre steder enn H&M, Cubus og Vivikes?

Hmm..

Anonymous poster hash: f4c56...42a

• Liker 1
Gjest Honeyblossom
Skrevet

Hvis du er komfortabel med vekta di så syns jeg ikke du skal slanke deg, men hvis du er ukomfortabel er det nok lurt å prøve å legge om til en litt sunnere livsstil.

Hvor du handler klærne dine er likegyldig, så lenge du kler deg pent og ikke shabby. 99% av klesskapet mitt er H&M og jeg har ingen problemer med å treffe mannfolk ;) Tror ikke de bryr som om sånt. Bryr du deg om mannen din handler på H&M eller Jack & Jones liksom..

Du kan jo prøve å lage en profil på ulike datingsider feks. Det er en enkel og grei måte å treffe menn på :)

AnonymBruker
Skrevet

Hmm..

Anonymous poster hash: f4c56...42a

TS her,

Er du mann eller kvinne?

Og overvekten kan jeg ikke gjøre noe med da det er medisiner som er årsaken. Jeg er godt trent og spiser sunt.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg tenker at hvor du skal melde din interesse for å møte noen kommer an på hva du vil med en eventuelt interessert mann.

Det er arenaer for de fleste typer kontakt, så det gjelder bare å forsøke å finne den som passer deg best utifra hva du ser for deg med denne mannen om dere finner hverandre.

Diverse kurs eller hobbier kan også være steder, men ingen garanti.

Skrevet

Du spør om du skal slanke deg, for så å si at du ikke kan gjøre noe med overvekten?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som meg, du, bortsett fra at jeg ikke er høyrøstet og heller ikke veldig overvektig. Har noen kilo for mye, men lever sunt og trener flere ganger i uka. Jeg har aldri hatt noe problem med å finne meg mannfolk, hvert fall. Problemet er at jeg ikke er interessert i de som er interessert i meg.

Hvor treffer du menn, da?

Anonymous poster hash: 9664f...4ff

AnonymBruker
Skrevet

Det er vanskelig å si uten å ha møtt deg, og klin umulig uten å ha sett bilde.

Anonymous poster hash: 25070...7fc
AnonymBruker
Skrevet

Høyrøstede mennesker av begge kjønn er særdeles uattraktive. Jeg vil påstå at å være høyrøstet er verre enn det andre du nevner. Men så finn jeg svært mennesker som du ikke kan høre hva de sier også uattraktive. Og mennesker som står på sin høye hest fordi de mener seg fornuftige og bedre til tross for at de hverken har barn eller hatt lanvarige seriøse samboerforhold eller vært gift.

Tror ikke du får problemer med å finne en kjæreste, men jobb med måten du snakker på (høyrøstet).

Har en venninne som er både barnløs og aldri har hatt lange seriøse forhold, kun ramla borti alkoholavhengige drittsekker. Og det største problemet hennes er at hun eier ikke selvtillit, (hun ser seg bedre enn andre og ser ned på de som viser følelser eller er åpne om ting offentlig, kaller de dramaqueens) og offentlig setter hun opp et kaldt ansikt. Ganske trist at en dame på 40+ er så opptatt av perfekt kropp og fasade.

Anonymous poster hash: 2e3c6...289

Skrevet

Jeg ser at trådstarter etterspør om dere som svarer på det med vekt er menn eller kvinner.

Ganske så interessant egentlig. For de fleste her har svart at hun må gjøre noe med vekt uten at man vet hva TS legger i litt overvektig.

Er hun en str- 44 eller en str 54?

Det med å være høyrøstet kan nok skremme bort noen menn vil jeg tro.

Utdannelse spiller kun en rolle om du vil sikter deg inn på en rik og "velykket" mann.

Og ute på byen finner du dem nok ikke. Prøv å meld deg på kurs finn deg en hobby.

Som høyrøstet dame -hva nå du legger i det, vil jeg tro at fallskjermhoppere er i din kategori.

Lykke til i jakten :lete:

AnonymBruker
Skrevet

Du er 40, har barn og er letter overvektig.

Jeg ville satt deg på en 3-4 på en skala fra 1-10.

Anonymous poster hash: dc725...8db
AnonymBruker
Skrevet

TS nevnte ingenting om brystene. Hvilken BH-str bruker du?

Anonymous poster hash: faaea...f63

AnonymBruker
Skrevet

TS nevnte ingenting om brystene. Hvilken BH-str bruker du?

Anonymous poster hash: faaea...f63

Godt poeng. Hun nevner heller ikke om hun er flink til å gi blowjobs, eller om hun er ramm på å ta den i toern. Dette er essensielt.

Menn som er i hennes alder eller eldre forventer et visst nivå seksuelt. Hun må kunne levere godsakene om hun skal gjøre seg mer attraktiv.

Og hvor flink er du til å lage mat?

Anonymous poster hash: dc725...8db

Skrevet

Tror du bør ha en rimelig grei sjanse på menn som befinner seg noenlunde på samme stedet som du, med utflyttede barn. Utseendet er ikke mulig å bedømme uten foto, og det er viktig for de fleste menn. - Ikke at du behøver å være "perfekt" på noen måte, men at de finner deg attraktiv. Dette bør ikke være noe problem for ei som holder seg i form, får mosjon og friskluft, og ennå ikke har bikka den magiske 46-grensa. (Et punkt der mange taper seg fort, dessverre).

Høyrøstet har du allerede fått noen hint om. Det er en egenskap de færreste setter pris på. Du må ha et knippe meget bra kvaliteter om du skal få en gubbe til å ignorere lydnivået.

Hva en kvinne mener med overvektig, varierer med selvinnsikten. Har hørt sylslanke omtale seg selv som feite, og bælfeite som har hevdet å være overvektig. Er du ekte overvektig (bmi 19-25) er du sikkert mer aktuell for flere enn om du var sylslank. Selv foretrekker jeg slanke kvinner, men har forstått at jeg i så måte er en avviker i min aldersklasse (litt eldre enn deg).

Det aller viktigste er at du er et positivt og livsbejaende menneske. Ikke dermed sagt at du behøver å hyle av fryd, hvis du ser en hvitveis...

Tja... Tror du har helt greie odds, jeg.

Gjest HeiHade
Skrevet

Tror du bør ha en rimelig grei sjanse på menn som befinner seg noenlunde på samme stedet som du, med utflyttede barn. Utseendet er ikke mulig å bedømme uten foto, og det er viktig for de fleste menn. - Ikke at du behøver å være "perfekt" på noen måte, men at de finner deg attraktiv. Dette bør ikke være noe problem for ei som holder seg i form, får mosjon og friskluft, og ennå ikke har bikka den magiske 46-grensa. (Et punkt der mange taper seg fort, dessverre).

Høyrøstet har du allerede fått noen hint om. Det er en egenskap de færreste setter pris på. Du må ha et knippe meget bra kvaliteter om du skal få en gubbe til å ignorere lydnivået.

Hva en kvinne mener med overvektig, varierer med selvinnsikten. Har hørt sylslanke omtale seg selv som feite, og bælfeite som har hevdet å være overvektig. Er du ekte overvektig (bmi 19-25) er du sikkert mer aktuell for flere enn om du var sylslank. Selv foretrekker jeg slanke kvinner, men har forstått at jeg i så måte er en avviker i min aldersklasse (litt eldre enn deg).

Det aller viktigste er at du er et positivt og livsbejaende menneske. Ikke dermed sagt at du behøver å hyle av fryd, hvis du ser en hvitveis...

Tja... Tror du har helt greie odds, jeg.

Skrivefeil?

Skrevet

Skrivefeil?

Kan jeg huske så feil?

Mener det er omtrent sånn bmi-skalaen går:

<18 undervekt

18-25 normalvekt

25-30 overvekt

30-35 lett fedme

35-40 fedme

>40 ekstrem fedme

Ups... :flau:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...